Micra K11 1.3 Super S 111dkm als donorauto/project te koop

Gestart door douwest, 29 februari 2020, 13:39:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

douwest

Micra 1.3 Super S met 111.479 km op de teller (bj 4/1995)

20190515143843-IMG-4557" border="0

3.5 jaar geleden heb ik deze Micra van de eerste eigenaar gekocht met 81 dkm op de teller.
Ik heb er in deze periode goed van kunnen genieten, 30 dkm mee gereden en nooit serieuze problemen mee gehad. Afgelopen zomer heb ik zelfs nog de 5000 km tellende Budapest rally mee gereden.
Maar sinds ik een vaste baan met auto van de zaak heb, heeft de auto in een grasvlakte voor mijn huis moeten staan, heb ik er geen tijd meer voor, en dit heeft wat tol ge eist, waardoor ie niet meer door de APK is gekomen (en het voor mij ook niet meer interessant was om er wat aan te doen). :(

Zo zijn de dorpels en de remleidingen achter aan het roesten, de stuurkogel moet vervangen worden, er was iets met de lambdasonde. Op het keuringsrapport (zie fotoalbum) staan alle mankementen die afgelopen vrijdag zijn gevonden. De ruitensproeierinstallatie werkt gewoon, alleen is de vloeistof op. Voor de rest is de auto in goede staat, vooral de motor, versnellingsbak, aftermarket onderdelen, zijn nog erg goed. De auto rijdt verder ook nog prima en ziet er nog goed uit, op wat krasjes en deukjes hier en daar na.

Ik kon 'm naar de sloop brengen, maar ik dacht er zit nog wat leuk spul op waar ik hier misschien iemand blij mee kan maken! Het is een Super S met bijna geen opties (dus super lichtgewicht), alleen het "sport"interieur, de bumper met de mistlampen, hoedenplank met speakers, en het verkorte stuurhuis. (Geen Limited slip diff helaas)

De auto is vanbinnen achter helemaal gestript. Alle ontbrekende interieurdelen zijn er nog (ook het orig. stuur, alle bouten/schroeven, plastic delen etc.). De originele lm velgen (13x5.5) die bij de Super S horen heb ik ook nog, hierop wordt die verkocht. Deze hebben nog goede Toyo Proxes CF2 banden met voldoende profiel. Alles wat ik heb wat bij de auto hoort wordt erbij verkocht.

Bijzonderheden:

  • GizFab RVS uitlaat 2" vanaf de katalysator met 2.5" eind"demper"
  • Koni STR-T twin tube gasschokdempers
  • H&R 35mm verlagingsveren
  • QSP 90mm deep dish suede rallystuur
  • Verkort stuurhuis
  • Achterbumper is een diffuser-achtig gat uit gezaagd, anders pastte de uitlaat niet  ;D
  • Alle stickers die je ziet zijn met wrapfolie gemaakt, dus relatief eenvoudig te verwijderen.
  • Nieuwe Pioneer radio met aux

Prijs: Onderhandelbaar, maar minimaal 350 euro. Niet in onderdelen te koop. Ik heb daar geen tijd of ruimte voor helaas.

De velgen van de foto's (Team Dynamics Pro Race 1.2, 15x7 ET35, met goede Michelin Pilot Sport 3 banden in 195/50R15) zijn los te koop voor 400 euro. Deze set is 1.5 jaar oud.

Ik heb alle facturen, onderhoudsboekjes, etc. nog.

Album met foto's:
https://photos.app.goo.gl/eLnmNbKYQBr69som9



passiemicra

venray is echt te ver voor mij

echt zonde van de achterbumper :'(



douwest


jop


Praxis verhuisdoos

Deze is inmiddels in mijn bezit.
Frontbalk is v.v.
Stuk remleiding is v.v.
Remvloeistof is v.v.
Buitenste stuurkogels v.v.
Binnenste stuurkogels v.v.
Kleppendeksel pakking v.v.
Luchtfilter v.v.
Olie en oliefilter v.v.
Ruitensproeiers v.v.
Vulnek ruitenvloeistof reservoir v.v.
Pakkingen van de uitlaat v.v.
Parafaan doorgespoeld.
En dan zit er weer apk op voor een jaar.  ;D

jop


Praxis verhuisdoos


jop