Micra s met compleet interieur

Gestart door redk11, 04 januari 2020, 22:27:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redk11

Bij sloperij : het eiland in Heerhugowaard staat op het ogenblik een pré facelift S met tellerbak in het blauw incl toerenteller en super s interieur, met driespaaks sportstuur van de super s, interieur ziet er compleet en best netjes uit. Dus voor degene die dit nog zoekt. Oja de tellerstand op de km klok is 199000

richardwbb

Ow jee ik zoek een kapje van de achterste raamlijst echt een plastic ding van 3 bij 3 centimeter dat is nog best ver 70 kilometer en terug ook 70 maar blij om te horen!

Alleen een driespaaks sportstuur, echt waar? Ik heb een Super S en daar zit een stuur in dat is echt een beetje een grijs vervelend dik stuur, is dat sport? Dan ben ik bang om te weten te komen wat een normaal Micra k11 stuur gaat zijn hoor.

Newtothescene

Citaat van: richardwbb op 04 januari 2020, 23:25:20
Ow jee ik zoek een kapje van de achterste raamlijst echt een plastic ding van 3 bij 3 centimeter dat is nog best ver 70 kilometer en terug ook 70 maar blij om te horen!

Alleen een driespaaks sportstuur, echt waar? Ik heb een Super S en daar zit een stuur in dat is echt een beetje een grijs vervelend dik stuur, is dat sport? Dan ben ik bang om te weten te komen wat een normaal Micra k11 stuur gaat zijn hoor.

Is dat super-s specifiek? Ik heb een 1e facelift staan voor onderdelen en als ik het heb mag je het hebben van mij.

richardwbb

Ik weet niet of het Super S specifiek is maar bij mij zijn de achterste ruiten omlijst in kunststof dus geen zichtbaar metaal in de kleur van de auto. Hierdoor heb ik bij de twee scharnierpunten twee afdekkapjes zitten waar het boutje van het raam zit. Eentje mis ik, verder kan ik geen ontbrekend Super S interreiur achterhalen.


richardwbb

Ow redk11 vergat ik nog iets belangrijks, weet je de kleur van deze Super S? Voor mijn kleur ga ik wel naar Heerhugowaard, zou wel blij zijn met iets in rood.

Newtothescene

Citaat van: richardwbb op 08 januari 2020, 23:52:04
Ik weet niet of het Super S specifiek is maar bij mij zijn de achterste ruiten omlijst in kunststof dus geen zichtbaar metaal in de kleur van de auto. Hierdoor heb ik bij de twee scharnierpunten twee afdekkapjes zitten waar het boutje van het raam zit. Eentje mis ik, verder kan ik geen ontbrekend Super S interreiur achterhalen.

Ah oké, ik heb geen openklappende achtramen, dus daar kan ik niet mee helpen

redk11

Helaas is het een blauwe uitvoering, tellerbak heeft ook blauwe achtergrond. Ik ben zelf ook op zoek naar wat bumpers enz voor een rode facelift maar er nog niet uit of ik die zwarte bumpers ga geven of ze in de kleur hou. Degene die er nu op zitten hebben park distance control, dat vind ik niet zo mooi .

richardwbb

Bestaat er zoiets als een Super S facelift dan? Allicht begrijp ik niet helemaal wat je zegt? In geval van Super S, alles in kleur anders is het geen Super S meer is mijn mening. Park distance control is kliko zeker bij een Micra, jeetje ;)

redk11

Het gaat ook om een s versie van de pré facelift, als ik me niet vergis is dit een actiemodel met een 1000 cc en wat toeters en bellen waaronder het interieur en tellerbak, bumpers zijn wel in kleur maar geen mistlampen zoals bij de super s