Damians micra k11 pre facelift

Gestart door Damian, 24 december 2019, 11:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jop

goed bezig kerel, word tijd voor de velgen ja!

Damian


Damian

mijn dorpel voor de micra zou gelast moeten worden, is er iemand op het forum die mij hier mee zou kunnen helpen. en ik was aan het kijken naar een sport stuur moet ik nog rekening houden met bepaalde maten? op het moment zitten de velgen het luchtfilter en de geluidsinstallatie eindelijk in de auto ik zou morgen wat fotos hierover poste als me dit lukt haha

Dino

Citaat van: Damian op 25 april 2020, 21:15:38
mijn dorpel voor de micra zou gelast moeten worden, is er iemand op het forum die mij hier mee zou kunnen helpen. en ik was aan het kijken naar een sport stuur moet ik nog rekening houden met bepaalde maten? op het moment zitten de velgen het luchtfilter en de geluidsinstallatie eindelijk in de auto ik zou morgen wat fotos hierover poste als me dit lukt haha

Piet van pw performance weet wel raad met rotte dorpels!

Marco330

Piet neemt tijdens Corona geen klussen aan. Als dit voorbij is, is zijn agenda ook al goed vol...

Damian

Citaat van: Marco330 op 25 april 2020, 23:13:19
Piet neemt tijdens Corona geen klussen aan. Als dit voorbij is, is zijn agenda ook al goed vol...

oe bedankt voor de tip!

Damian

Citaat van: Damian op 26 april 2020, 10:46:39
Citaat van: Marco330 op 25 april 2020, 23:13:19
Piet neemt tijdens Corona geen klussen aan. Als dit voorbij is, is zijn agenda ook al goed vol...

oe bedankt voor de tip!

heeft op dit moment nog geen haast de apk zit er nog lang genoeg op. en marco weetje mischien of jeroen nog klussen aan neemt voor het afstellen en uitlezen van de auto

Damian







Dan zitten eindelijk de velgen eronder! :wave: De 2 zei ramen zijn dan ook geblindeerd, nu alleen nog de achterruit even gaan doen. verder heb ik op de sloop ook nog spatlappen gevonden voor de micra zoals op de fotos te zien, verder komt er nog een sportstuur aan waarvan de adapter al binnen is! Nu wordt het toch echt tijd voor wat performance upgrades al zeg ik het zelf. Als iemand een ander uitlaat systeem heeft liggen of alleen een demper hit me up! verder wil ik toch de auto nog verlagen en het 1 en ander vervangen aan het interieur

Damian

#53






Fotos poste is nog steeds niet mijn sterkste punt...

.maarten

Ziet er goed uit.

Ik heb even je post aangepast zodat de foto's zichtbaar zijn.

Damian


jop

lekker kerel, ziet er strak uit zo, goede keus geweest met dat blauw. O0

Damian

Citaat van: jop op 03 juni 2020, 10:17:01
lekker kerel, ziet er strak uit zo, goede keus geweest met dat blauw. O0

Ja zeker! Nu alleen overige lak werk nog aanpakken voor en achterbumper zijn vorige week gedaan nu dr 2 sierstrips opnieuw in de lak zetten

Damian

Eerste stappen genomen betreft het uitlaat systeem de kat vervanger is bestelt en onderweg morgen post ik er foto's over van de montage. Nu nog op zoek naar een eind demper en tussen pijp

Damian

Toch nog een tegenslag de orginele kat zit muurvast... iemand toevallig tips en tricks. Zit de katalysator trouwens vast met schroefdraad? In de kat? Zo niet wil ik eigenlijk de moeten eraf slijpen