Damians micra k11 pre facelift

Gestart door Damian, 24 december 2019, 11:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.maarten

Mooi zo. Dat vind ik zelf een van de beste opties die je kunt hebben zo'n hoedenplank met speakers

jop

scheelt ook gerammeld in de kofferbak, die gaat toch als klankkast werken als er geen hoedenplank in zit.

Damian

Dat voorral job, nu alleen de kabel netjes vast binden aan de hoedenplank

Damian

Nu heb ik de nieuwe velgen van job en zoek ik nieuwe wielmoeren maakt het nog uit welke ik neem?

MikeyK11

Citaat van: Damian op 29 januari 2020, 14:43:45
Nu heb ik de nieuwe velgen van job en zoek ik nieuwe wielmoeren maakt het nog uit welke ik neem?

Niet zo heel veel.
Maar je hebt moeren nodig voor lichtmetaal en met een dopmaat 19, maat 21 als op je stalen velgen past wel maar raad ik af.
Ik weet welke velgen je hebt deze komen van mijn oude Micra af en heb ik toen zo gespoten met antraciet.

Ze passen ook zo zonder centreerringen.
Ik heb nu een soort gelijk setje op mijn Micra deze zijn ietjes breder en ook zonder centreerring.

In ieder geval veel plezier van de velgen, en foto's zien we wel.
Micra k11 1.3 Super S
1996

jop

kheb cono ff een appje gestuurd, als je nog geïnteresseerd bent in zijn D1 spec moeren.

Damian


Damian

iemand ideetjes voor een nieuwe eind demper/systeem, het huidge systeem is begonnen met lekken. ik zoek dus wat nieuws als je wat passends hebt liggen hit me up

Jeroen330

Was in de tussentijd de auto al uitgelezen en afgesteld?

Damian

Nee de auto is niet uitgelezen en afgestelt

Jeroen330

Moeten wij dan nog eens een afspraak maken?

Damian

Ja dat zal wel tof zijn als dat kan

Damian

Het was even spannend voor de micra tijdens de apk, een gat in beiden dorpels maar toch geslaagd haha, wielmoeren bestelt op naar de nieuwe velge

.maarten

Mooi zo. Al zou ik alsnog niet te lang wachten met lassen. Hoe langer je wacht hoe meer werk het wordt.

Damian

Lassen wordt binnenkort gedaan, ik geniet nu nog van de stilte haha