Wie heeft een (nog) complete k11 als sloper?

Gestart door richardwbb, 04 november 2019, 00:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Ik zoek iemand met een k11 voor demontage.

Met name voor een setje wielen want de mijne hebben na het ontdekken van hoogteslag op twee banden dermate veel kosten dat een setje wielen een optie is.

Ik ga voor het te weten komen hoe originele Super S velgen eruit zien en als dat mooi is dat te willen en een setje k12 ook leuk om te overwegen zolang de bandenmaat in de buurt komt en het wiel niet al te zwaar is.

Mijn schokbrekers zijn echt op. Een setje schokbrekers rondom kan er ook bij.

Naast een partij klein materiaal (op alle plaatsen behalve motor en bak) waar ik nog een lijstje van moet maken zoek ik een sleepoog.

Jandeman

Citaat van: richardwbb op 04 november 2019, 00:09:37
Ik zoek iemand met een k11 voor demontage.

Met name voor een setje wielen want de mijne hebben na het ontdekken van hoogteslag op twee banden dermate veel kosten dat een setje wielen een optie is.

Ik ga voor het te weten komen hoe originele Super S velgen eruit zien en als dat mooi is dat te willen en een setje k12 ook leuk om te overwegen zolang de bandenmaat in de buurt komt en het wiel niet al te zwaar is.

Mijn schokbrekers zijn echt op. Een setje schokbrekers rondom kan er ook bij.

Naast een partij klein materiaal (op alle plaatsen behalve motor en bak) waar ik nog een lijstje van moet maken zoek ik een sleepoog.
Je kan de sloperij afbellen... optie..Wezep Nunspeet Zwolle staan er wel wat....als een sloper niet werkt

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

Ja klopt Jandeman. Alleen toen ik van een 1.4 Sunny een dynamosteun afrekende voor tien euro (want geen stuurberkrachtiging en dus voor mij een upgrade), ben ik gaan nadenken over de vijf tot vijftien euro delen welke ik nodig heb en dat zijn er wel wat meer dan één keer verzendkosten. Dus dat zou voor mij voordeliger zijn om het ergens bij iemand te bestellen. En met zulke sloopprijzen bespaar ik ook nog wel wat op de aanschafprijs verwacht ik.

Newtothescene

Met een beetje geluk ga ik deze week een complete Micra ophalen, maar dat is nog niet zeker

Newtothescene

Citaat van: Newtothescene op 04 november 2019, 17:18:17
Met een beetje geluk ga ik deze week een complete Micra ophalen, maar dat is nog niet zeker

Het is door! Ik ga woensdag een complete Micra voor onderdelen halen, geef maar een lijstje met wat je nodig hebt (geldt voor iedereen).

Het is een metallic blauwe 1.0 met een rammelende ketting en 3 ton op de teller

richardwbb

Ik ben nog bezig met een lijstje. Ik heb ook contact met iemand anders, maar mijn lijst is dermate lang dat ik niet verwacht ineens klaar te zijn, ik wil alleen geen halve lijst sturen dat weet ik uit ervaring dan missen mensen je oproep. Ik stuur je even een PM.

jop



richardwbb

Very nice! Ik denk alleen dat mijn eerste generatie Micra niet met jouw toerenteller overweg kan?

Verder zijn mijn voorname punten, schokbrekers, banden met velgen en ik vind je stuur prachtig.

Indien wij zaken kunnen doen over zware of grote onderdelen krijg je van mij een waslijst dingetjes erbij, hoewel ik betwijfel of ik dat kan gebruiken van jou latere generatie Micra.

.maarten

Nee die toerenteller werkt niet in een prefacelift.

Newtothescene

Ik heb een teller van een pre facelift die niet in de mijne past, die heb ik deze week gekocht maar paste niet.

richardwbb

Een setje banden met velgen en schokbrekers levert geen aanbieders op? Ik dacht wel wat reacties te krijgen. Hoewel ik heb gezien dat er k12 setjes zijn voor 150 op mp.