Gasveren kofferklep micra k10

Gestart door Micra K tien, 05 oktober 2019, 13:42:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra K tien

Heeft er iemand al eens gasveren voor de koffer besteld voor 1 micra k10? Ben er naar op zoek, en er ook vorige week besteld bij autodoc van het merk ridex, probleem is de rechter veer past en de linker niet, volgens mij zijn de bevestigingshendeltjes verkeer van de linker veer, maar na 30 mails hebben ze er geen oren naar bij autodoc, ook met de fotos erbij waarop dit duidelijk te zien is. Iemand iets of goede raad.
Dank u. Op de fotos zie je duudelijk dat de ene veer niet klopt.( ligt naast de originele.)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


richardwbb

#1
Ik heb die tip gekregen om deze ook bij autodoc te bestellen. Ik heb ook iets teruggestuurd, even autodoc retouren opzoeken, klacht omschrijving maken en je krijgt een retourlabel dat je kunt printen. Verder zijn ze daar de Nederlandse taal niet machtig. Mocht het niet lukken ik ben gebeld door ze dan zoek ik dat nummer op uit mijn telefoon.

Verder ben ik niet overtuigd door je foto's. De eerste is niet goed, de tweede lijkt te passen?

Ik heb deze veren dus niet. Ebay is ook een mogelijkheid.

Micra K tien

Ja, dat is inderdaad juist, 1 veer past en de andere helemaal niet, krijg die ene terugbetaald ondertussen, zo heb ik natuurlijk nog altijd geen 2 passende. Weet je adressen op ebay waar ze wel passen? Staan er verschillende op ebay die nieuwe leveren en ook zouden passen.

Groeten en bedankt om te antwoorden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


richardwbb

Oh wacht even nu zie ik dat die foto waar ik op wees de boutgaatjes ook gewoon niet overeenkomen. Ik kreeg de tip bij autodoc te bestellen maar ik denk dat ik er even vanaf zie. Ik heb al iets teruggestuurd en ik heb daar geen ontvangsbevestiging van. Een ander bedrijf vrijwel gelijktijdig teruggestuurd stort geld terug en zegt er verder geen e-mail woord over.

Ik weet niet wat ik moet bestellen. Ik weet wel dat mijn oude veren in de kliko zijn gegaan en dat die twee met gravering van een sloop en twee maanden garantie nodig terug moeten.

Dan maar even met een hele zware kofferklep rijden, heb geen plannen veel spullen te vervoeren en de achterbank is toch niet beschikbaar voor personen :)

Help, help?

richardwbb

Oeps, dit is k10, geen k11, had ik even niet gezien. Kan het zo zijn dat op de foto k11 geleverd is en de k10 een iets kleiner beugeltje heeft voor de twee boutjes? Klinkt logisch een k10 kofferklep is ook weer wat minder zwaar.

Micra K tien

Nee, dit zouden de veren voor 1 k10 moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


richardwbb

Oke als jij het zegt maar dan is het fout geleverd denk ik? Je tweede foto, die onderste ziet er uit als k11 maar die bovenste is zeker weten te klein voor een k11. Hoewel die onderste er ook niet bepaald groot uitziet. Kan je dat nog terugsturen?

Micra K tien

De onderste veer op foto 2 en 3 is telkens de originele die ik eraf haalde.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


Micra K tien

Op de volgende fotos kun je duidelijk zien dat de rechtse veer juist is en dat bij de linkse het hendeltje om te monteren averechts zit.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk


richardwbb

Bijzonder, het past niet en er zit nog een constructiefout in ook. Terug ermee, dertig dagen heb je sowieso en als het langer dan dat is kan je je nog steeds beroepen op een foutieve levering met een ondeugdelijk product. Dat wordt wel teruggenomen.

richardwbb

Ik heb zonet gasveren voor een k11 besteld voor 7,36 per stuk bij autodoc.nl. Ze zien er op de foto niet zo uit als origineel en de Monroe veren ook niet maar het Monoe bestelnumer komt wel overeen.

Ik denk daarmee een grote kans te hebben k11 veren te bestellen welke ook niet passen en dit laat ik dan wel weten.

Verder heb ik voor meer dan 120 euro besteld en stuur gewoon onderdelen terug. Dit weet ik al. Even kijken wat ze met de verzendkosten doen. Ik ben heel benieuwd of zo een ballentent (wel een met een groot assortiment ballen) met deels terugsturen er aan denkt om die kwijtgescholden verzendkosten in rekening te brengen. Ik denk het niet.