zijn mistlampen van type k11 van 2000 verstelbaar.ze werden afgekeurd voor apk

Gestart door kelly192, 28 september 2019, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kelly192

hallo,met kelly.wie weet of je mistlampen kan stellen en hoe.Ze werden voor het eerst afgekeurd terwijl er voorheen nooit naar gekeken is.als ze niet verstelbaar zijn mag men ze niet afkeuren omdat RDW in 2000 dit type heeft gekeurd voor nl wegen met deze mistlampen.in boekje vindt ik ook niets. graag een antwoord dat ik a.s. dinsdag mijn gelijk kan krijgen.125 euro moet ik betalen voor 1 aandrijfasrubber en stellen mistlampen.bij profile dus daar ga ik nooit meer. mvgr bedankt alvast voor een tip.

richardwbb

Profile, ik kan je er slechte verhalen over vertellen. Of dat aan mijn Profile ligt of die van jou ook weet ik niet zeker maar ik voel nattigheid. Als je de mistlampschakelaar er even uithaalt zit je altijd goed. Het is zo dat de rdw heeft bedacht dat de mistlampen niet te hoog mogen staan. Naast dat dit met wat handigheid en tijd wel op te lossen is, raad ik je aan even door de apk te geraken ermee. Het klopt dus dat dit geen probleem was en deze apk wel. Laat maar wat horen ik kan je verder helpen. En ja, profile, er is beter dat weet ik wel zeker, de merkloze garage met de eerste tien dagen een volle agenda is meestal de te vertrouwen garage  O0

Jandeman

Mistlampen afkeur bij mij...ff de lampen eruit ....de reflector achter de lamp gaf vertekend beeld ...ooit nog een ander scoren ...verder deden ze niet moeilijk...alles kon blijven zitten...

Verstuurd vanaf mijn Moto E (4) Plus met Tapatalk