k11 buitenspiegel in de kleur rood, bestuurderszijde

Gestart door richardwbb, 25 september 2019, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Ik zou wel een buitenspiegel willen in de juiste kleur. Het is brandweerrood, AG2, ik heb geen indruk of dit veel kans maakt maar als ik het niet vraag weet ik ook niks.

Nu wil ik er wel bijzeggen mijn Micra heeft veel kleuren rood en de andere buitenspiegel is echt roze en ik wil er best iets voor betalen maar het is een werkauto.

Ik zou natuurlijk met Motip in de weer kunnen maar ik heb liever een roze spiegel dan een rode  :D

jop

al geprobeerd met polish? ik heb ooit een oude fiat marbella gehad. ook helemaal verweerd en verkleurd na een keer een halve dag poetsen was het net een kleine brandweer auto  ;D

richardwbb

Ik heb gehoord van iemand dat als je goed je best doet met Commandant 3 en 4 dat het weer echt rood wordt. Ik kreeg er een foto bij van een Mazda mx-3 en het is een man met een garage dus tja waarom zou ik nog nadenken.

Maar wat bedoel jij met polish?

jop

 watvoor spul het precies was toen (dik 5 jaar geleden) weet ik ook niet helemaal meer.
voor het oppoetsen van je auto zou je eens in het poets topic moeten gaan neuzen.

ik zou het zelf op die manier proberen, minder kans op kleurverschillen.

richardwbb

Aangezien mijn Micra roze is en zeker in aanmerking komt voor een nog nader te bepalen poetsbeurt waar ik de prijs van Commandant even in meeneem, hoewel het resultaat er mag wezen, zoek ik nog steeds een roze zijspiegel bestuurderskant ;)