Hoi allen

Gestart door Jandeman, 23 augustus 2019, 15:24:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvdbosch1980

#45
Veel overgezet...bank ..mistlampen velgen kappen..lucht filter ...hendels aan t stuur ...achterlichten ....en nog meer ....

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk

richardwbb

Mooi kleurtje. Ben benieuwd wat je kan krijgen voor de wieltjes en is tie al verlaagd

jvdbosch1980

Hij is nog niet verlaagd...wielen rij ik op...vd rode sla ik op.verder nog opbouwen..probeer de blauwe orgineel te houden.......geen rare dingen zoals de rode.

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

Probeer? Is dat een soort beer Jan? :D :D :D

Maar hey je kan ze aardig aanpassen hoor in deze kleur, zijn voorbeelden van op dit forum. Niks raars. Wel wat opvallend maar dat is een keuze.

jvdbosch1980

Citaat van: richardwbb op 21 september 2020, 20:54:26
Probeer? Is dat een soort beer Jan? :D :D :D

Maar hey je kan ze aardig aanpassen hoor in deze kleur, zijn voorbeelden van op dit forum. Niks raars. Wel wat opvallend maar dat is een keuze.
Probeer idd ...optiese dingen hoofdzakelijk is belangrijker en onderhoud

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


jvdbosch1980

#50
Embleem eraf gehaald.. zat zand achter ... spoiler opnieuw gekit ..wat roest bijgewerkt..zo goed als de deuk uit de klep gehaald...led kenteken verlichting.luidsprekers achter ingebouwd... Verder nog wat plannen in t verschiet ....

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk

jvdbosch1980

Nou weer wat gedaan..Dash eruit gehaald ..andere 1.0 of 1.4 erin gezet ..deurbakken nu met bekerhouders erin gezet ...van een 5 deurs t past...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


jop


jvdbosch1980

Thnx jop

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


Jandeman

Inmiddels verlaagd... ruitenwisser moter en hoedenplank met luidsprekers...3de remlicht led...aan de kop andere lampen met black housing met ipv zwart blauw gespoten...

Verstuurd vanaf mijn BV6300Pro met Tapatalk


Jandeman

#55
Jemig ..lang niet meer geweest hier .....pff wat een Oude foto s .....veel veranderd in jaar(en)....ff een kleine update hoe t nu is .....leer erin ..kaira erop ...achter as met schijf gemonteerd..moter kap met aangepaste booskijker ...zal vast nog wel wat vergeten zijn ....

Verstuurd vanaf mijn BV6300Pro met Tapatalk