aantal vragen voor de mk11

Gestart door phreaky, 01 april 2019, 09:56:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phreaky

Ow zo bedoel je de chip is ingelezen hij herkende hem net 2 x maar daarna weer niet meer


Sent from my iPhone using Tapatalk

phreaky

nog even een noob vraag hier... ben spullen aan bestellen voor mijn opluchtfilter, maar zit even met de maten die ik nodig heb.

opening gasklephuis past een 70MM (binnenmaat) 90graden silicoon slang op toch ? maar heb ik dan ook een 70MM buis nodig om moet die kleiner zijn *confused*... ik verwacht dat ik die buis er wel ingeschoven krijg maar begin een beetje te twijfelen nu :S.

phreaky

Niemand die mij uit mijn twijfel kan halen ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Net even gemeten. Een gasklep is aan de bovenkant ong 70mm. Dus als je een siliconen bocht hebt van 70mm binnenwerk dan past dat. Je bent daar dan ook een 70mm buitenwerks buis bij nodig. En natuurlijk een filter met 70mm binnenmaat die weer op de buis past.

phreaky

Citaat van: .maarten op 09 mei 2019, 21:24:22
Net even gemeten. Een gasklep is aan de bovenkant ong 70mm. Dus als je een siliconen bocht hebt van 70mm binnenwerk dan past dat. Je bent daar dan ook een 70mm buitenwerks buis bij nodig. En natuurlijk een filter met 70mm binnenmaat die weer op de buis past.


Thnx !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

phreaky

Past een pre facelift super s tellersbak in een facelift model ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Nee pre facelift heeft een kabelaangedreven snelheidsmeter en een facelift een digitale.

phreaky

Citaat van: .maarten op 21 mei 2019, 08:15:59
Nee pre facelift heeft een kabelaangedreven snelheidsmeter en een facelift een digitale.

Jammer had een mooie gezien :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

phreaky

weet iemand wat de binnen diameter is van de slang die van het radiator vloeistof reservoir loopt naar de radiator ?

phreaky

Voor de gene die het willen weten binnen diameter is 9mm


Sent from my iPhone using Tapatalk

zwolly

#55
Citaat van: phreaky op 01 april 2019, 09:56:37
excuus als dit niet de goeie plek is om dit te vragen maar zit met een aantal zaken.


- radiator reservoir zit een gat in:
weet iemand nog een goeie vervanging hier voor ? of gewoon een universele pakken?



Zag ergens zo een reservior van aluminium, eigen laswerkje, zeg er goed uit, als die ongeveer dezelfde afmetingen heeft en op de juiste plaats de ophangpunten dan is dit de perfecte oplossing lijkt mij, nooit meer kapot O0

Een universele moet lijkt mij ook kunnen...zo'n spannend ding is dit nu ook weer niet..

Of lijm een mooi stevig ruim plaatje plastic over het gat?  Al die gaten komen altijd net in dat flinterdunne deel bovenin voor linkerkoplamp in het originele reservior is mij opgevallen.
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

phreaky

Citaat van: zwolly op 06 juni 2019, 20:09:00
Citaat van: phreaky op 01 april 2019, 09:56:37
excuus als dit niet de goeie plek is om dit te vragen maar zit met een aantal zaken.


- radiator reservoir zit een gat in:
weet iemand nog een goeie vervanging hier voor ? of gewoon een universele pakken?



Zag ergens zo een reservior van aluminium, eigen laswerkje, zeg er goed uit, als die ongeveer dezelfde afmetingen heeft en op de juiste plaats de ophangpunten dan is dit de perfecte oplossing lijkt mij, nooit meer kapot O0

Een universele moet lijkt mij ook kunnen...zo'n spannend ding is dit nu ook weer niet..

Of lijm een mooi stevig ruim plaatje plastic over het gat?

Ben er nu 1 zelf aan hey maken vandaar dat ik moest weten welke diameter de binnenzijde van de slang was :). Maar thnx voor de info :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

.maarten

Imitatie tankje kost iets van 10-15 euro op ebay. Voor dat geld gaan de meeste niet moeilijk doen.

Jandeman

Citaat van: Marco330 op 05 april 2019, 14:22:16
Hoi,

En moet dan een los stekkertje zijn achter de koplamp aan de bestuurderskant. Hier moet je dan een kabelboompje aan vast maken die vervolgens aan de mistlampen komt. Schakelaar is een pookje wat bij je stuur zit. Het pookje waar je ook je verlichting mee inschakeld.

Relais zit (dacht ik) achter het kapje schuin links onder je stuur.
Klopt ..stuur kappen eraf halen..2schroeven vd schakelaar los...weer inbouwen...relais.  blauw ..heb je nodig anders geen stroom op de kabels...dan is t plug and play.. succes..


Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk