Back againn

Gestart door DennisB, 25 maart 2019, 20:57:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DennisB

3 jaar geleden begonnen met me eerste auto als micra die is toen verkocht naar mx5 en nog wat andere autos, inmiddels heb ik op dit moment 3 auto maar toen kwam de nood naar een zuinige auto terug!
Duss weer een micraaa!!
Wel een bekende hier van kris overgenomen

Wel opzoek naar een paar upgrades en vragen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


.maarten

Dat is inderdaad een bekende. Waar zat je aan te denken met upgrades en wat voor vragen had je?

DennisB

Jaa wil graag nismo voor bumper en grill
Ook betere stoelen wat meer steun(passen almera of primara stoelen??)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


.maarten

Almera of Primera stoelen passen met laswerk. Je moet namelijk de de bevestiging aanpassen. De enige optie die je er zo in bout zijn de Super S stoelen.

Ik denk dat je de Super S bumper bedoelt? Eventueel met Nismo front lip? Volgens mij heeft Nismo namelijk geen voor bumper gemaakt. Nismo grill staat altijd goed. Al ziet het meeste Nismo spul er wel gaaf uit.

DennisB

Deze bumper en grill ben ik naar opzoek.
En alleen de rails inkorten?? Dan past het ??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


.maarten

Dat is de Super S bumper met Nismo lip.

Nee je moet echt de bevestigingspunten verlassen. Best wat werk.

DennisB

Okee , dan moet ik de super s bumper hebben . En is er een how to voor die stoelen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


.maarten

Daar is zo niet echt een how to voor. Maar als je een beetje kunt lassen is het niet moeilijk. Kwestie van passen en meten. Kost alleen wat tijd omdat je elke keer weer de stoel er weer in moet zetten. Weer moet passen en weten. Stoel er weer uit. Lassen. Stoel er weer in. Passen en meten. Stoel er weer uit enz.

DennisB

Oooh okee dan ga ik ff opzoek naar almera 3 deurs stoelen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Milo

Citaat van: DennisB op 25 maart 2019, 21:18:46
Deze bumper en grill ben ik naar opzoek.
En alleen de rails inkorten?? Dan past het ??

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Succes met zoeken, deze set is zeer zeldzaam.
En als je er eentje vind, bereid je dan voor om er héél veel geld voor neer te gaan leggen.

Wat je ook kan doen, is bijvoorbeeld FK sportstoelen kopen en deze op de originele rails zetten.
Is niet heel veel aanpassing voor nodig, maar makkelijkste is idd eventueel Super S stoelen zoeken.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

DennisB

De grill lijkt op ebay nog te koop (hoeft niet orgineel nismo te zijn) wil gwn de looks. En lassen is geen probleem ben zelf monteur dus dat lukt wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


DennisB

Ff een ander vraagje ik mag in : gevraagd en tekoop geen berichten plaatsen ??? Staat dat ik geen toestemming heb

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Marco330

Ik denk omdat je geen betalend lid bent...

DennisB

Mooi "pinstripe" moet zegge dat ik hem erg goed vind staan!! En de ebay k11 sticker kon ikniet laten liggen

Zaterdag 14inch velgen halen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


DennisB

Tijd om velgen op te knappen 14x6 rondom eind van de maand bandjes kopen 185 55 14

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk