Micra K11 2002 - (zwarte) voorbumper gezocht

Gestart door Daantje026, 24 december 2018, 17:47:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daantje026

Ha Micra fans,

Ik ben sinds een half jaar ook trotse eigenaar van een Micra. K11 uit 2002.  Ik heb echter een ongelukje gehad waarbij ik tegen de trekhaak van mijn voorligger gebotsts ben. Ookal was het tikje erg zacht, mijn voorbumber is wel helemaal kapot.  (en de airco condensor ook....maar een auto zonder airco vind ik niet erg).

Dus bij deze: ik ben dringend op zoek naar een voorbumper voor mijn zwarte micra.  Het hoeft niet nieuw te zijn, mogen krasjes op ziten, mag ook eventueel grijs zijn, zolang ik maar snel weer op de weg kan :) .  Ik ben onderdelenlijn.nl al afgezocht, maar niet echt wat bruikbaars gevonden. Het liefst in de buurt van Arnhem, of prijs incl. verzendkosten moet accaptabel zijn.

Alvast bedankt!

Groeten,

Daan

MartinAir

Hoi Daan, ik heb helaas niks liggen. Echter wel een gratis advies: als je airco nog werkte zou ik je wel adviseren om de condensor te vervangen (bijvoorbeeld door een exemplaar van de sloop of een goedkope van bijvoorbeeld Winparts.nl) De Airco pomp kan stuk gaan door droogstaan. Zou zonde zijn als je straks wanneer je die wel weer werkend wilt hebben bij bijvoorbeeld verkoop auto of in de zomer je rekening om het werkend te krijgen 300 euro hoger uitvalt.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.