Welke Micra k11 heeft de beste uitvoering...

Gestart door frank43210, 14 mei 2013, 12:19:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frank43210

Ik zag op marktplaats een leuke micra aztec uit 1999.
http://link.marktplaats.nl/668387882

Is 2500,= veel voor zo'n type.? Waar moet je vooral op letten
(alleen dorpels en radiatorbalk?)

Ik vraag me af welke k11 uitvoering en uit welk bouwjaar je het beste kunt kopen
voor rond de 2000 euro.

Tips/advies welkom
K11-2001-zilver

MaStErTuNeR Q

volgens mij is dat geen aztek .
aztekjes hebben als het goed is flip flop lak en een sticker op (ik dacht de midden deur stijl ) met daar bijvoorbeel 2 / 180 op

correct me if i'm wrong !

Jeroen330


Leo

2500 vind ik wel heel erg veel zeg, zo speciaal is ie niet en het is maar n 1.3 zonder airco

voor 2000 heb je een 1.4 met airco en een km stand rond de 125.000.

de 1.4 heeft 3 uitvoeringen:

comfort, basis uitvoering, vraagprijs ongeveer 1.500
luxury, uitbreiding van comfort denk aan mistlampen e.d. vraagprijs ongeveer 2.000
sport, hoogste uitvoering herkenbaar aan het zwart met rood interieur vraagprijs  ongeveer 2.500
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 14 mei 2013, 12:24:04
volgens mij is dat geen aztek .
aztekjes hebben als het goed is flip flop lak en een sticker op (ik dacht de midden deur stijl ) met daar bijvoorbeel 2 / 180 op

correct me if i'm wrong !

Idd geen Aztek, dit is een Aztek. Zoals je goed kan zien heeft die een parelmoer-lak.
Die hierboven aangeboden staat is voor zijn type véélste duur (imo).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

zwolly

#5
Even over de Aztek, heb zelf een zwarte hele volle aztek 1.3I, airco hele mikmak behalve open dakje :( een poos terug voor de vrouw aangeschaft met mooie dikke grotere velgen eronder, smoelt goed..fijn bakkie, op kenteken is het een Aztek, niet overgespoten niets, hoe kan dát dan? Bj 2000.
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

Milo

#6
Zit er aan de bestuurderskant op de deur tussen/het (klap)raampje achteren een sticker met een nummer zoals onderstaand? ( ***/180 )

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

zwolly

Daar zit geen sticker.  Zou deze verwijderd kunnen zijn door een vorige eigenaar? Daar het volgens het kenteken bij het aangaan vd verzekering automatisch de vermelding Nissan Micra 1.3I Aztek in beeld kwam. ??? Vind het bijzonder, zijn de Aztek uitvoeringen dan wel in metallic zwart geleverd?
Nissan Micra 1.3I - BJ2000 - Zwart. Volgens de verzekeringsgegevens en de verkoper een Aztec uitvoering, iig voor een K11 lekker vol.. :p

.maarten

Nee de echte Aztek heeft een sticker met nummer en is alleen in speciale kleur geleverd. Er zijn een paar niet genummerde aztek's in de aztek kleur geleverd.