Reynaerde, mijn Volkswagen hippie bus

Gestart door LucySue, 11 augustus 2018, 09:32:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LucySue

Omdat ik Reynaerde al vermeld had in 'n vorig topic ( waar ik m'n micra voorstelde ) leek het mij wel leuk om hem nu een eigen forum te geven.  :cheer:

Reynaerde is een VW T3 busje van '88 die in mijn bezit is sinds December 2017. Voordien heb ik ook nog 2 andere VW T3 ( hippie ) busjes gehad. Allen gespoten in de vrolijke graffiti kleuren. Het spuitwerk van de busjes heb ik niet zelf gedaan. Ik teken wel met potloden op papier, maar graffiti is niet mijn sterkste kant. De kunstwerkjes op m'n busjes heb ik aan Jeroen te danken van Styletrip Graffiti ( zoek 'm maar eens op  :P )

Wat nog.. Nou ja. Tot Lucy Sue erbij kwam, was Reynaerde m'n enige auto. Dus tot nu toe doe ik alles alleen met hem, tot het micra'tje zal ingeschreven zijn. Hij is heel betrouwbaar en heeft ons al op heel wat plaatsen gebracht.  O0

Enkele foto's van m'n vorige busjes en Reynaerde:

Cheshire, mijn eerste busje:



Manfred, mijn tweede busje:






Reynaerde, mijn huidige busje:

Zo was hij eerst, gewoon Bordeau ( lekker saai ) met bloemenstickers die ik erop had gekleefd:



En nadien als hij in z'n graffiti jasje stak:







Ziezo, dat waren ze zo wel 'n beetje. Momenteel is het dus Lucy en Reynaerde voor me ;D Ik moet wel zeggen dat 't ENORM kriebelt om nog een micra te kopen hahaha... sstt  :D

Groetjess
Noémi

Milo

#1
Citaat van: LucySue op 11 augustus 2018, 09:32:07

Oh wauw, dat is gaaf gedaan zeg! I love Alice in Wonderland en dan met Cheshire erbij, super O0
Knap staaltje graffiti werk levert die gast, knap hoor.

En als je nog een Micra zoekt, ik heb er een te koop staan (A)  ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

LucySue

Citaat van: Milo op 11 augustus 2018, 10:02:03
Citaat van: LucySue op 11 augustus 2018, 09:32:07

Oh wauw, dat is gaaf gedaan zeg! I love Alice in Wonderland en dan met Cheshire erbij, super O0
Knap staaltje graffiti werk levert die gast, knap hoor.

En als je nog een Micra zoekt, ik heb er een te koop staan (A)  ::)

Hoe cool dat ook klinkt Milo... België is een rotzooi wat betreft importeren van auto's. Belgische auto's moeten in het bezit zijn van een document, namelijk het 'gelijkvormigheidsattest'. Dit attest werd enkel afgegeven bij Belgische auto's en in andere landen wordt dit attest niet gebruikt. Met andere woorden... een auto aankopen uit het buitenland = krijg je bijna niet ingeschreven, of je moet de hele procedure doorlopen bij de fabrikant om aan dat idiote papiertje te komen  ::)

Leo

Dat is inderdaad een hele procedure voor het invoeren.
Zeker omdat de afgifte van het attest ook weer wisselt per fabrikant.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

LucySue

Citaat van: Leo op 11 augustus 2018, 14:23:52
Dat is inderdaad een hele procedure voor het invoeren.
Zeker omdat de afgifte van het attest ook weer wisselt per fabrikant.

Inderdaad heel frustrerend, Leo. Op marktplaats staan namelijk veel meer micra'tjes  :(

jop