Pascalle’s micra

Gestart door Kleintje, 12 juni 2018, 10:19:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintje

Hallo,
Even voorstellen ik ben Pascalle (26) en komt uit Sprang-Capelle. En ben sinds afgelopen week in het trotse bezit van een Nissan Micra. ik ben een vrouw en niet heel veel verstand van auto's maar met een handige vader en vrienden komt dat helemaal goed. Er moeten natuurlijk nog een aantal dingen aan de auto worden gedaan.

.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Milo

Oewh, wat een gaaf dingetje (al) zo! Mooi contrast dat rood met zwart O0

Welkom hier!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

micraSR

Welkom!

Nette K12 heb je O0

Kleintje

Thanx!

Ja, waarschijnlijk wordt de onderste voorbumper en de achterste ook zwart gemaakt zodat hij onder rondom helemaal zwart is. En de zijkanten moeten bijgewerkt worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Paapz0r

Weer een k12'je erbij ziet er al heel tof uit
Verder nog plannetjes?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Kleintje

Ze heeft jammer genoeg een aantal beschadigingen op de lak. Die gaan we weg halen.
En verder nog geen plannen, zal vast nog wel komen haha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Kwarkieboy

Welkom !
Mooie Bumperlips :d


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

Roadrunner

Welkom hier. Ik heb een zwak voor rood/zwart bolides. Deze ziet er leuk uit iig  8)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kleintje

Thanx!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bramk11

Dik wagentje zo! Welkom!

Verstuurd vanaf mijn G3121 met Tapatalk


Dino


Kleintje

Net maar weer is een poetsbeurtje gegeven. Van de week nog naar de bandenhandel geweest. Band stond ineens op 0,8 bar.. na laten kijken niks te zien waarschijnlijk een vuiltje in de velg.. hopelijk nu geen last meer van.

Binnenkort de voorbumper en achterbumper zwart spuiten.
En binnenkort de velgen maar eens opnieuw zwart spuiten, wat kan ik voor de velgen het beste gebruiken?

En weet iemand toevallig waar ik aan zon Nissan kapje kan komen voor op de velg? Nog nergens kunnen vinden.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kwarkieboy

om zelf je velgen te spuiten ben je wat geduld nodig,
goede voorbereidingen, goed schuren en met een fijne korrel schuurpapier eindigen, in jou geval met een grove korrel beginnen om de schade een beetje weg te schuren, daarna zou ik Filler primer pakken, die vult de kleine krassen op.
daarna de gewenste kleur er op spuiten en afwerken met een goede blanke lak.
persoonlijk zou ik voor de 2k blanke lak gaan, deze is harder dan de normale lak. ook heb je met deze lak minder kans op druipers/lopers. dit is te doen met spuitbussen.
het mooiste is poedercoaten natuurlijk, maar dat kost wel wat :-)

aan de binnenkant staat vaak een merk van de velg, ik weet niet of dit orginele nissan velgen zijn...
je moet dan een andere kap zien te vinden aan de hand van het merk velg en Google en dat een stickertje van Nissan op Ebay ofzo kopen, en die er op plakken.
K11 '95
K11 Aztek '00

Kleintje

Een hoop werk dus maar dan heb je uiteindelijk wel iets,
Voor dat kapje zal ik idd is gaan zoeken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk