Japfest TT Assen 23 September

Gestart door Kwarkieboy, 12 juni 2018, 07:51:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gh7

Helemaal goed top ! mijn vriendin gaat trouwens ook mee telt dit ook als groep of alleen per auto ?  :-\

Verzamelen lijkt me een goed plan  :)


BASSO

zit ook te denken om die kant op te gaan, is voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst op japfest ben geweest.

Kwarkieboy

Citaat van: gh7 op 06 september 2018, 18:06:56
Helemaal goed top ! mijn vriendin gaat trouwens ook mee telt dit ook als groep of alleen per auto ?  :-\

Verzamelen lijkt me een goed plan  :)
Even letterlijk van de Japfest site geplukt.

KORTING ENTREE
De clubentreetickets kosten in de online voorverkoop € 14,- (max. 2 per clubautoticket) en aan de kassa ter plaatse betaal je € 20,00. Je hebt dus een korting van € 6,- wanneer je bestelt in de voorverkoop. Nogmaals de tickets van € 14,- zijn alleen in de voorverkoop te bestellen!
Om deze entreetickets met korting te kunnen bestellen, ontvangt de clubcontactpersoon van ons een unieke clubcode. Deze vul je in, in de online ticketshop om dit ticket met korting te kunnen bestellen.

CLUBAUTOTICKET 
Elk clublid heeft recht op een gratis clubautoticket (normale prijs is € 8,-). Wij sturen dit clubautoticket per mail naar de clubcontactpersoon. Plaats het clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

Kwarkieboy

Hier hebben we de code van 402 Events 
Met deze code kun je je ticket met korting bestellen.
http://www.japfestassen.nl/downloads/tickets/clubs/20070038_MicraFanclub-Nederland_L17.pdf

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

gh7

Citaat van: Kwarkieboy op 07 september 2018, 17:34:02
Hier hebben we de code van 402 Events 
Met deze code kun je je ticket met korting bestellen.
http://www.japfestassen.nl/downloads/tickets/clubs/20070038_MicraFanclub-Nederland_L17.pdf

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Top heb er zin in !  ;D


Paapz0r

Ik kom er net achter dat ik dus met mijn collegas in hannover - duitsland zit voor een beurs het hele weekend.

Dat hadden ze dus niet helemaal lekker overgebracht naar het personeel toe

Moet helaas afzeggen

Ik weet niet of er al gemaakte kosten zijn voor het clubticket?

Ik baal hier van.. had er zin in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gang is alles, remmen is angst

Kwarkieboy

Jammer !

Er zijn geen kosten gemaakt voor de club ticket. Deze krijgen wij van 402 events.
Mensen moeten nog wel een ticket online bestellen om binnen te komen.
Dit kan met de kortingscode in de bovenstaande link. Alleen in de voorverkoop krijgen we koring !
De code moet je ook uitprinten en zichtbaar achter je voorruit plaatsen. Dit is de Gratis ticket om je auto op het terrein te krijgen.
Er mogen maximaal 2 tickets per persoon besteld worden met deze korting code.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

K11 '95
K11 Aztek '00

gh7

#22
Tickets zijn besteld.  ;D O0

Hoe zit het met parkeren, doen we algemeen alle micra's op een rijtje zetten ? Moeten ik dan een auto show ticket halen aangezien ik nog geen clublid ben.

Laat het even weten  :cheer:


Kwarkieboy

#23
Citaat van: gh7 op 11 september 2018, 02:10:52
Tickets zijn besteld.  ;D O0

Hoe zit het met parkeren, doen we algemeen alle micra's op een rijtje zetten ? Moeten ik dan een auto show ticket halen aangezien ik nog geen clublid ben.

Laat het even weten  :cheer:
deze ticket even uitprinten en achter je voorruit hangen, dan samen met de club naar binnen rijden.
het beste is om op de Carpool Assen '' De Haar'' te verzamelen zodat we achter elkaar naar binnen kunnen !
de carpool zit in het begin van de straat die naar de TT gaat
http://www.japfestassen.nl/downloads/tickets/clubs/20070038_MicraFanclub-Nederland_L17.pdf
K11 '95
K11 Aztek '00

gh7

Citaat van: Kwarkieboy op 11 september 2018, 04:17:14
Citaat van: gh7 op 11 september 2018, 02:10:52
Tickets zijn besteld.  ;D O0

Hoe zit het met parkeren, doen we algemeen alle micra's op een rijtje zetten ? Moeten ik dan een auto show ticket halen aangezien ik nog geen clublid ben.

Laat het even weten  :cheer:
deze ticket even uitprinten en achter je voorruit hangen, dan samen met de club naar binnen rijden.
het beste is om op de Carpool Assen '' De Haar'' te verzamelen zodat we achter elkaar naar binnen kunnen !
de carpool zit in het begin van de straat die naar de TT gaat
http://www.japfestassen.nl/downloads/tickets/clubs/20070038_MicraFanclub-Nederland_L17.pdf

Helemaal goed, dan vergeet ik het verzamelpunt bij Hoogeveen. Hou ik gelijk carpool " de haar " aan.

Zijn we nu met 6-7 auto's ong 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Bramk11

Ik zorg er wel voor dat ik er als eerste sta, aangezien ik in Assen woon
Citaat van: Kwarkieboy op 11 september 2018, 04:17:14
Citaat van: gh7 op 11 september 2018, 02:10:52
Tickets zijn besteld.  ;D O0

Hoe zit het met parkeren, doen we algemeen alle micra's op een rijtje zetten ? Moeten ik dan een auto show ticket halen aangezien ik nog geen clublid ben.

Laat het even weten  :cheer:
deze ticket even uitprinten en achter je voorruit hangen, dan samen met de club naar binnen rijden.
het beste is om op de Carpool Assen '' De Haar'' te verzamelen zodat we achter elkaar naar binnen kunnen !
de carpool zit in het begin van de straat die naar de TT gaat
http://www.japfestassen.nl/downloads/tickets/clubs/20070038_MicraFanclub-Nederland_L17.pdf

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


Kwarkieboy

Dat is fijn Bram
ik zal zorgen dat ik er ook optijd ben

op de site staat dat de Club Padock om 9 uur open is. het zou dus fijn zijn als iedereen er rond kwart voor 9 op de Carpool is, mocht het iets tegen zitten zijn we nog optijd  :)
dat wordt dus de wekker zetten  :P
K11 '95
K11 Aztek '00

Roadrunner

9 uur. Godallemachtig. Op een zondag 😴
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kwarkieboy

Citaat van: Roadrunner op 12 september 2018, 17:44:14
9 uur. Godallemachtig. Op een zondag 😴

tja...
soms moet je er wat voor over hebben  >:D
ik heb die tijd ook niet verzonnen  ;D
K11 '95
K11 Aztek '00

Micra1.3E3HBSuperSE2