MFC on Tour! UK edition!

Gestart door MaStErTuNeR Q, 09 januari 2018, 22:19:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

Beste leden.

Zoals sommigen van jullie misschien al in de wandelgangen vernomen hebben ben ik bezig geweest met het in elkaar flansen van een lekker ritje/meeting.
En niet zo maar eentje, nee eentje die naar de UK toe reikt!

Dit is voor MFC een nieuw concept, het plan was er al wat langer maar kwam eigenlijk nooit tot een afgewerkt concept waarin mensen ook daadwerkelijk zichzelf konden opgeven hier voor.

Het plan is als volgt.
-MFC heeft de route en het plan om op 1 van de 2 bestemmingen naar keuze aan te komen.
-MFC regelt de overtocht van Duinkerke naar Dover en terug, zo voorkomen we eventueel een probleem dat jullie per ongeluk de verkeerde datum kiezen oid.
-MFC regelt de Tickets voor Japfest UK en de eventuele meeting met MSC.

Jullie regelen vervoer waarbij een micra/nissan natuurlijk leuk zou zijn. (niet dat je met je bulldozer of heftruck aan komt zetten)
Jullie zorgen voor een goed humeur.
Jullie zorgen voor eigen brandstof en eten en drinken

-Silverstone editie.


Plan
- Reis vanaf utrecht naar Duinkerke is ongeveer 300 km .
-Voordat we de boot op gaan verzamelen en Tanken bij "Cheap LPG" 8433 Middelkerke in Belgie
-Dit tankstation ligt op circa 40 km van Duinkerke .
-De boot vertrekt om 06:00 in de ochtend en het is zaak dat je minimaal 1 uur van te voren aanwezig bent.
-De overtocht duurt ongeveer 2 uurtjes .
-Laatste stuk rijden van Dover naar silverstone bedraagt ongeveer 3 uur/260 km
-Aankomst Japfest +- 11 uur .
-Vertrek Japfest +-17:30-18:00

prijs
Het is een rit van +-1150 km dus hou rekening met 125 euro benzine kosten. (dit is de heen en terug weg)
Ochtend,middag,avond eten en drinken. (dit moet je even zelf invullen )
De overtocht voor de heen en terug reis bedraagt 97euro ( dit is voor 1 auto en 2 volwassenen )
De definitieve kosten voor Japfest zijn nog niet bekend .
Eventuele TOL kosten (wat deze zijn is voor mij nog onbekend)

Aanmeld procedure is als volg!


Stuur mij een PB met daarin de tekst : hey Baard! Ik wil mee naar de UK!!
Vervolgens krijg je van mij alle extra info wat ik nodig heb om je aanmelding officieel te maken.
Laat hierbij gelijk even weten of je mee gaat met de tijden die hierboven staan of dat je op eigen toeristische route gaat rijden.

MFC bestuur

Dino

Ik heb hier zeker interesse in! 🙃🙃

jop

Ik ben er bij kerel O0

Voor dit soort ideeën ben ik lid top Q :mfc:

Jeroen330


Milo

Faaaaaaacking vet, ik wil meeeeee :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

jop


MartinAir

#6
Ik ga nog kijken of ik mee ga, maarre... Het screenshot is vertrek om 02:00 met de boot. Voor Donnington, beetje vroeg

Daarnaast hoe is het verkeer daar vandaan. Als dat gelijk is aan Zandvoort haal je de boot terug waarschijnlijk niet. Overnachting erbij plannen?
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: MartinAir op 11 januari 2018, 22:38:18
Ik ga nog kijken of ik mee ga, maarre... Het screenshot is vertrek om 02:00 met de boot. Voor Donnington, beetje vroeg


Is juist een mooie tijd. Vertrek is 02:00
04:00 daar
04:30 van de boot en opweg
Dan nog plus mines 4 uur rijden.
Dus ik zeg prima tijd.


Daarnaast hoe is het verkeer daar vandaan. Als dat gelijk is aan Zandvoort haal je de boot terug waarschijnlijk niet. Overnachting erbij plannen?

Alles is gepland op google maps met daarop wat extra tijd gerekend voor eventueel oponthoud.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

.maarten

Zo te zien 6 mei Silverstone en 30 juni Donnington

Leo

Ik ga 6 mei al naar japfest op zandvoort
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Paapz0r

Lijkt me supergaaf, alleen nog even afwachten welke datum het gaat worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

jop

Citaat van: MartinAir op 11 januari 2018, 22:38:18
Ik ga nog kijken of ik mee ga, maarre... Het screenshot is vertrek om 02:00 met de boot. Voor Donnington, beetje vroeg

Daarnaast hoe is het verkeer daar vandaan. Als dat gelijk is aan Zandvoort haal je de boot terug waarschijnlijk niet. Overnachting erbij plannen?

ik vind dit ook een beter idee, minder gehaast en de dag is dan ook niet zo extreem lang.

Milo

Citaat van: jop op 15 januari 2018, 12:17:54
Citaat van: MartinAir op 11 januari 2018, 22:38:18
Ik ga nog kijken of ik mee ga, maarre... Het screenshot is vertrek om 02:00 met de boot. Voor Donnington, beetje vroeg

Daarnaast hoe is het verkeer daar vandaan. Als dat gelijk is aan Zandvoort haal je de boot terug waarschijnlijk niet. Overnachting erbij plannen?

ik vind dit ook een beter idee, minder gehaast en de dag is dan ook niet zo extreem lang.

+1
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Leo op 12 januari 2018, 23:01:45
Ik ga 6 mei al naar japfest op zandvoort

Toch mooi om de UK variant hiervan eens te bezoeken??

Citaat van: Paapz0r op 15 januari 2018, 10:03:00
Lijkt me supergaaf, alleen nog even afwachten welke datum het gaat worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



De keuze zal dmv een poll gemaakt gaan worden. Waar de meeste stemmen zullen vallen zal de datum worden.
Ik begrijp dat niet iedereen dan kan. Maar zoals met zoveel dingen kan je niet alles hebben.


Voor de rest. Als er mensen zijn die er een overnachting bij willen hebben is dit prima.
Ik heb op basis van de goedkoopate variant deze meet in elkaar gezet. Op dit moment zit je op 300 euro. Dus een overnachting erbij is dan een simpel rekensommetje.
Overnachtingen boeken op eigen initiatief is natuurlijk geen probleem. Maar hou hier wel rekening mee.

Zeker omdat dit de een eerste keer is, was het ook de bedoeling dit enigzins kleinschalig te houden zodat het toegankelijk is voor bijne iedereen.

Groet Q