Dienst aangeboden: custom open gril k11

Gestart door Mitchs, 16 oktober 2017, 22:30:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mitchs

Gezien ik nog wel wat polyester en plamuur rond heb slingeren, en graag een beetje bij klus,

Ik kan van elke standaard k11 micra grill een open grill maken, zolang hij maar niet in de motorkap zit

Met een dremel haal ik alle overtollige kunststof delen weg, aan de binnenkant vul ik hem op met glasvezel matjes, en de zichtkant plamuur ik dicht, met zo min mogelijk plamuur.

Voorbeeldje:


Verder is het model grill geen probleem, en ook is de mogelijkheid om de bovenste 'streep' te laten staan.

Verder heb ik geen sloperij in de buurt die veel van die grillen op voorraad heeft, dus je moet hem zelf aanleveren, opsturen mag ook.

Om de grill te demonteren heb je alleen een platte schroevendraaier nodig, iets draaien en trekken aan de grill, de clip is een vierkantje, die in een ander vierkantje valt van de grill

Mogelijkheid is er om hem met 2K lak in elke gewenste kleur af te lakken. Als je dit liever zelf (laat?) doen, stuur ik hem terug met een laag primer.

Prijslijstje:
Arbeid grill bewerken: €60,-
Retour sturen €15,-
In kleur spuiten naar gewenste kleur (code of benaming) met 2K Lak: €30,-
Racegaas zwart//zilver €30,-

Om hem goed en veilig te verpakken moet hij in een pakket groter als een meter, + inpak materialen, zit je gouw aan dit bedrag

Probeer hem, zover mijn agenda het toelaat, hem binnen een week af te hebben, en er kan een wachttijd ontstaan, wil niet meer als 2 grillen tegelijk doen namelijk, moet wel een hobby blijven ;)

En nog even een voorbeeldje van google gejat:


En nog even een kleine disclaimer, omdat het -helaas- moet
- Ik ben in geen enkel geval aansprakelijk voor verlies of beschadigingen door de post, al mijn werk wat ik opstuur fotografeer ik voordat het de doos in gaat.
- Betaling geschiet vooraf, en als je er toch vanaf ziet is het mogelijk om alles of deel van je geld terug te krijgen, afhankelijk of ik al begonnen ben, en hoe ver ik ben en hoeveel kosten er al gemaakt zijn.

Leo

tof dat je dit aanbied, er zijn al meerdere voorbeeld van te vinden op het forum.

het makkelijkste is denk ik om het eerste type grill van 1993-1995 te gebruiken, deze zijn namelijk meer recht ipv afgerond.

paar voorbeelden van forumleden





dit is de 1995-1997 grill
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Mitchs

Up!

Voor €45 euro meer prijs is een compleet nieuwe originele grill ook mogelijk, dan.hoef je geen gebruikte op te sturen!