Zeurdoos zijn motor's

Gestart door Zeurdoos, 03 september 2017, 11:59:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zeurdoos

Ja motors heb ik nu ook ;) het begon allemaal met de rede "dan kan ik goedkoop naar mijn werk rijden" en voor je het weet koop je een 2de en een 3de en een 4de motor der bij  ;D

Maar omdat het Nissan toch kriebelde hebben we er 1 geruild voor een Micra Sri ;)

Hier wa motors door de jaren heen ;)

Mijn eerste motor leuk ding alleen mankeerde er gewoon te veel aan.


Dus die hebben we ingeruild om de motor die ik telkens mee kreeg bij de motorzaak ;) (die ik dus nu heb geruild voor een Micra)


En toen deze raket er bij genomen omdat het gewoon erg vet is ;) (dit was ook het moment dat je beseft da een motor echt hard gaat dus deze na iets meer dan een jaar weer weg gedaan omdat ik toch bang was dat hij mijn rijbewijs zou kosten omdat 270km/h iets te vaak voor bij kwam op de teller)  :D


Toen kwam deze der bij zodat mijn vrouwke lekker mee achter op kon.


Toen nog een choppert van de buurvrouw overgenomen die we gaan verbouwen ;)
Zo kreeg ik hem  :D


Zo staat hij er nu bij ;)


Toen weer een motor der bij gekocht omdat ik het Motogymkhana rijden wel erg leuk vind ;) en dus nu ook lid ben van Motogymkhana Nederland en oefen om beter te worden en misschien ook mee ga rijden met het NK ;)

Meteen wa stickertjes der op geplakt ;)

Dus nu op dit moment heb ik er nog 3 ipv 4 de Honda paneuropean St1100 en de Honda Shadow VT500c en de Gymkhana fiets Suzuki GSX 600f ;)

Zeurdoos

Zo vandaag een nieuw stuur op de Gymkhana fiets gezet zodat ik rechter zit en meer controle houd bij full lock insturen ;)









Alleen nog een langere voorremslang regelen zodat de remhendel op de juiste plaats kan (zo rijd het wat raar en is het niet veilig) en natuurlijk nog spiegels der op ivm straat legaal houden ;)