Guess who is back ;)

Gestart door Zeurdoos, 30 augustus 2017, 16:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarcoRenkum

Netjes hoor! Maar steken ze niet te ver uit om de deurpanelen er nog op te krijgen?
Nee zal wel niet anders stond het er wel natuurlijk  ::)


Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Zeurdoos

Paste net ;)

nu net nog even  mijn hoedenplank opnieuw bekleed zodat je die luidspreker gaten niet meer ziet ;) (ga der zelf ook zeker geen luidsprekers in hangen) en nu is hij ook mooi zwart ;)


MarcoRenkum

Je kan de luidsprekers er ook onder hangen. Dan blijven ze uit het zicht.

Nog te doen: Ramen (goed) blinderen - Verlagen - En vast nog meer.

Zeurdoos

Heb luidsprekers in de deuren dus zou niet weten wrm ik er nog in de hoedenplank zou hangen en daar bij is dat niet handig als je de hoedenplank er vaak uit moet hebben :P

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Zeurdoos op 10 september 2017, 12:18:36
Heb luidsprekers in de deuren dus zou niet weten wrm ik er nog in de hoedenplank zou hangen en daar bij is dat niet handig als je de hoedenplank er vaak uit moet hebben :P

Ik zou niet weten waarom je luidsprekers in de deuren moet hebben. Zonde van de brandstof!
Ik ik zou al helemaal niet weten waarom je in hemelsnaam een hoedeplank moet hebben. Wederom zonde van de brandstof en moeite om dat klote ding eruit te halen.
En met dit gezegd te hebben, snap ik dus ook niet waarom je dat ding heb bekleed.
Zonde van je centen, dit had je beter in de brandstoftank kunnen gooien.

Bramk11

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 10 september 2017, 13:22:23
Citaat van: Zeurdoos op 10 september 2017, 12:18:36
Heb luidsprekers in de deuren dus zou niet weten wrm ik er nog in de hoedenplank zou hangen en daar bij is dat niet handig als je de hoedenplank er vaak uit moet hebben

Ik zou niet weten waarom je luidsprekers in de deuren moet hebben. Zonde van de brandstof!
Ik ik zou al helemaal niet weten waarom je in hemelsnaam een hoedeplank moet hebben. Wederom zonde van de brandstof en moeite om dat klote ding eruit te halen.
En met dit gezegd te hebben, snap ik dus ook niet waarom je dat ding heb bekleed.
Zonde van je centen, dit had je beter in de brandstoftank kunnen gooien.
Omdat meer geluid is beter

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Zeurdoos

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 10 september 2017, 13:22:23
Citaat van: Zeurdoos op 10 september 2017, 12:18:36
Heb luidsprekers in de deuren dus zou niet weten wrm ik er nog in de hoedenplank zou hangen en daar bij is dat niet handig als je de hoedenplank er vaak uit moet hebben :P

Ik zou niet weten waarom je luidsprekers in de deuren moet hebben. Zonde van de brandstof!
Ik ik zou al helemaal niet weten waarom je in hemelsnaam een hoedeplank moet hebben. Wederom zonde van de brandstof en moeite om dat klote ding eruit te halen.
En met dit gezegd te hebben, snap ik dus ook niet waarom je dat ding heb bekleed.
Zonde van je centen, dit had je beter in de brandstoftank kunnen gooien.

Mee eens ;) alleen zijn dit eerder plannen voor als mijn vrouw zelf een rijbewijs heeft en dan gaan we de micra strippen en voor zien van rolkooi en sportkuipen enzo  8) O0

Zeurdoos

Citaat van: Bramk11 op 10 september 2017, 13:25:24
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 10 september 2017, 13:22:23
Citaat van: Zeurdoos op 10 september 2017, 12:18:36
Heb luidsprekers in de deuren dus zou niet weten wrm ik er nog in de hoedenplank zou hangen en daar bij is dat niet handig als je de hoedenplank er vaak uit moet hebben

Ik zou niet weten waarom je luidsprekers in de deuren moet hebben. Zonde van de brandstof!
Ik ik zou al helemaal niet weten waarom je in hemelsnaam een hoedeplank moet hebben. Wederom zonde van de brandstof en moeite om dat klote ding eruit te halen.
En met dit gezegd te hebben, snap ik dus ook niet waarom je dat ding heb bekleed.
Zonde van je centen, dit had je beter in de brandstoftank kunnen gooien.
Omdat meer geluid is beter

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Uh nee :P meer motor geluid ja (indien dit ook daad werkelijk meer pk's levert en niet alleen maar lawaai maakt)  O0

Luuukske

Voor meer geluid kan je ook houten wielen monteren. Slijten wel snel. Maar in elk bos kan je ze vinden




Bramk11

Citaat van: Luuukske op 10 september 2017, 22:08:23
Voor meer geluid kan je ook houten wielen monteren. Slijten wel snel. Maar in elk bos kan je ze vinden
Drift micra?!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Adrenaline

Mooie auto zeurdoos. Wat je ook nog kan doen is ramen blinderen. achterraam wisser plat leggen en de mooiste is (wat ik zelf ook wil doen) is je koplampen chromen delen zwart maken  O0

Zoals op dit video
https://www.youtube.com/watch?v=n0sqekaoZTM

K11-1.4

Die koplampen zien er gaaf uit! zelf echter nog nooit de ballen gehad om dit daadwerkelijk te doen.

Milo

Vind dat zelf de mooiste (diy) mod die je kan doen. Heb het zelf ook (niet zelf gedaan overigens).
Alleen nog een keer van die oranje kapje regelen, vind dat toch wel stoer staan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

jop

zo'n cdv setje hebben we laatst ook bij mijn neef ingebouwd, is die van jou aangesloten op de knipperlichten?

Zeurdoos

Citaat van: jop op 14 september 2017, 12:12:26
zo'n cdv setje hebben we laatst ook bij mijn neef ingebouwd, is die van jou aangesloten op de knipperlichten?

Nee nog niet ;) wist niet zeker waar ik die in de auto bij aan kon sluiten dus dacht wacht daar even mee kan altijd nog ;)