Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Als je gaat verlagen dan aub wel op een fatsoenlijke manier en eventjes iets investeren O0
Zagen in je veren is echt een afrader zoals al wordt gezegd, vooral niet doen dus.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Citaat van: Milo op 16 september 2017, 11:37:31
Als je gaat verlagen dan aub wel op een fatsoenlijke manier en eventjes iets investeren O0
Zagen in je veren is echt een afrader zoals al wordt gezegd, vooral niet doen dus.

Wat zei zeggen.. NIET DOEN..
Tenzij je ongelukken wilt natuurlijk...

Bramk11

Als je echt geld wil uitgeven... Een schroefset die in hardheid instelbaar is. Comfort hangt ook van je banden af, lage banden zijn stugger als wat hogere banden. En veren doormidden slijpen is als een doodswens

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Leo

Een geslepen veer word gezien als een gebroken veer en is dus apk afkeur
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Adrenaline

#49
Vandaag nog wat pimp klusjes uitgevoerd aan me Micra. Velgen zwart zwart gespoten waarvan 1 velg niet mooi geworden is omdat de oude lak begon af te bladeren. die ga ik nog weg schuren en opnieuw spuiten. Daarbij Micra logos van de sloop gehaald en die heb ik op me skirts geplaatst. het oogt mooier daar mee vind ik :) Daarbij een uitlaat sier stukje erop gezet zodat de uitlaat toch wat sportiever lijkt dan oem. Morgen nog even de banden letters naar wit kleuren :) als droog blijft tenminste :-\

Pics:






En rally strips nog met de tijd  :)

Arjan



Adrenaline

En waar ik van plan was heb ik vandaag afgemaakt. Banden letters wit gemaakt en boos kijkers op de koplampen gemaakt.

Zo is het geworden  :)






:mfc:

Adrenaline

#53
Ik zocht al een tijdje naar een veerpootbrug maar aangezien Pw-Performamce weinig tijd had en niemand verder tekoop had staan ben ik zelf maar creatief geweest om 1 te maken. Bij me werk kwam ik wat spullen tegen zoals als op de 1ste foto een slijptol kap en die kon ik op de veerpoten plaatsen na aanpassen. op de 2de foto zitten de slijptol kappen op de veerpoten. en op de 3de foto zit de stang erop die ik op maat gezaagd en gemaakt heb. Ik moet alleen nog de stang aan links en rechts op de slijptol kappen laten lassen en is klaar voor gebruik :)




jop

dat is wel gaaf die letters in het wit goed idee O0

Adrenaline

Citaat van: jop op 26 september 2017, 12:17:11
dat is wel gaaf die letters in het wit goed idee O0

Heb het gedaan met stift merk edding. blijft goed erop zitten

Adrenaline

Remus einddemper binnen voor me K11 om de lucht wat gangbaarder te maken. Buis diameter achterkant 45mm voorkant 60mm



Na dat deze erop zit ga ik ook nog kijken naar GA15DE gasklephuis wat 50mm is. Even de 75pk richting de 90 brengen en zal nog leuker worden :)

Adrenaline

GA15DE gasklephuis besteld en is onderweg. Tot zo ver ik overal gelezen heb gaat het passen zonder aanpassingen. Maar ik zie wel dat de koelvloeistof leiding iets groter is dan cg13de gasklephuis. Moet ik dan een grotere slang plaatsen of kan de huidige er gewoon op? Gr

Jeroen330