Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrenaline

Citaat van: Arjan op 17 augustus 2017, 00:01:26
Welkom! Ben benieuwd of het achterraam tinten netjes wordt. Dit blijkt nogal een lastig klusje te zijn, zo ik ook heb meegemaakt.

Hier in de regio is er een zaak die dat doet. Ik laat het volgende week blinderen en zal de foto's ervan hier plaatsen. achterraam blinderen is moeilijk omdat er een bolling in zit maar het is niet onmogelijk.

Adrenaline

Citaat van: K11-1.4 op 17 augustus 2017, 09:29:14
Welkom! Forum heeft zich al veeeele malen nuttig gemaakt voor veel mensen 😄

Helemaal mee eens!

Arjan

Nee onmogelijk is het niet, bij mij is de achterruit heel netjes geworden. Het eerste bedrijf waar ik geweest ben, die kreeg het niet voor elkaar.

Adrenaline

Citaat van: Arjan op 17 augustus 2017, 22:58:32
Nee onmogelijk is het niet, bij mij is de achterruit heel netjes geworden. Het eerste bedrijf waar ik geweest ben, die kreeg het niet voor elkaar.

Verschil van pro's he :)

Arjan

Eerst zien dan geloven inderdaad.

Adrenaline

#20
Vandaag even leuke klusjes uitgevoerd. Eerst een motorkap matje gehaald van de sloop van een zelfde micra en zit erop. Handig voor motor geluid dempen en daarbij tijdens wintertijd word de motor sneller warm. En volgens mij heeft meerdere micras geen speakers achterin wat ik dus ook niet had. Heb daarom ook 2 achter speakers van een p11-144 genomen met de kapjes en heb ze netjes op me hoedenplank gemonteerd en dat is nu klaar :) Moet morgen alleen nog even kabels leggen vanaf radio tot speakers achterin en dan is het klaar :)






.maarten

Kijk eens aan de rechterkant in de kofferbak achter de bekleding. Daar zit vaak een 4 polige stekker waar je een orgineel soundboard op aan kunt sluiten. Dat zijn gewoon de achter speaker draden.

Daar kun je je speakers dus ook op aansluiten.

Adrenaline

Citaat van: .maarten op 18 augustus 2017, 21:04:43
Kijk eens aan de rechterkant in de kofferbak achter de bekleding. Daar zit vaak een 4 polige stekker waar je een orgineel soundboard op aan kunt sluiten. Dat zijn gewoon de achter speaker draden.

Daar kun je je speakers dus ook op aansluiten.

Oh top. dat scheelt ook enorm werk. Zal morgen gelijk naar kijken. Dankje wel! O0

Adrenaline

@.maarten nogmaals bedankt heb kunnen vinden en heb de kabels verbonden met de speakers en alles werkt en daarbij klinkt de geluid beter zo! Top  O0

Milo

Netjes hoor, ik heb ook al (veel te lang) zo een motorkap mat liggen maar nog steeds niet gemonteerd omdat ik geen bevestigingsdopjes heb haha.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Adrenaline

#25
Citaat van: Milo op 20 augustus 2017, 13:36:33
Netjes hoor, ik heb ook al (veel te lang) zo een motorkap mat liggen maar nog steeds niet gemonteerd omdat ik geen bevestigingsdopjes heb haha.

Ja zo'n matje is handig. De bevesitingdopjes van een p11 of een almera zijn allemaal zelfde kan je makkelijk vinden bij de slopen. en de gaten zitten er al je hoeft ze dan alleen erin te pluggen en klaar :)

Milo

Citaat van: Adrenaline op 23 augustus 2017, 05:54:08
Citaat van: Milo op 20 augustus 2017, 13:36:33
Netjes hoor, ik heb ook al (veel te lang) zo een motorkap mat liggen maar nog steeds niet gemonteerd omdat ik geen bevestigingsdopjes heb haha.

Ja zo'n matje is handig. De bevesitingdopjes bij een p11 of een almera zijn allemaal zelfde kan je makkelijk vinden bij de slopen. en de gaten zitten er al je hoeft ze dan alleen erin te pluggen en klaar :)

Ahh, handig om te weten... Dan ga ik toch eens een dagje "sloperijen aflopen" inplannen. Thnx for the tip!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Adrenaline

#27
Oude vervaagde micra logo sticker met NL sticker eraf gekrabd en de nieuwe micra facelift logo erop gezet. GX logo is van de p11 maar ziet verder wel samen netjes uit vind ik :P Daarbij de voor zijramen opnieuw geblindeerd met 60% folie volgens de regels dus geen gezeur meer met de :politie: mogelijk. En passagiers kant koplamp met barst ook vervangen met nieuwe en meeste dingen zijn afgerond :)





Adrenaline

#28
En een bumperlip afkomstig van een polo van de sloop gehaald en eerst netjes zwart gespoten. Vandaag erop gezet en ziet mooi strak uit. Heeft ook een mooie combinatie met de bumper strip gekregen. Zit er goed eronder moet alleen nog de eind stukjes afkorten.





Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)