Adrenaline's Nissan Micra K11

Gestart door Adrenaline, 16 augustus 2017, 13:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrenaline

#120
.

jop

dit karretje word met de dag mooier goed bezig kerel. O0

Adrenaline

#122
.

Adrenaline

#123
Hallo allemaal. Ben tijdje hier niet meer actief geweest maar ben wel nog wel bezig met mn micra :) Motorkap grillen zwart gemaakt. Van de sloop micra spatlappen gehaald schoon gemaakt en letters vers wit gemaakt. En ook achterbank zijpanelen met armsteun vervangen met zijpanelen met vakjes. Zo hebben de meezittende meer gemak :) En als laatste de fotos hoe mn Micra uitziet met de spatlappen :mfc: Blijft leuke klusjes O0



richardwbb

Toe maar. Netjes hoor. Wat ligt er in dat vakje op vijfde foto?

Adrenaline

Citaat van: richardwbb op 28 september 2019, 22:49:15
Toe maar. Netjes hoor. Wat ligt er in dat vakje op vijfde foto?

Dankje :) gewoon ratel dopjes :P

richardwbb

Oh krijg nou wat nu zie ik dat ook. Wat een detail op mijn brakke scherm, die foto's van je, is dat een telefoontje? Dat ding maakt magnifieke foto's man.

Adrenaline

Citaat van: richardwbb op 28 september 2019, 22:55:49
Oh krijg nou wat nu zie ik dat ook. Wat een detail op mijn brakke scherm, die foto's van je, is dat een telefoontje? Dat ding maakt magnifieke foto's man.

Gewoon met met tel samsung galaxy s8  :P

Adrenaline

#128
Kleine M update ;D

Adrenaline

#129
Hallo allemaal. Aangezien gisteren mooie weer was ben ik ook maar door de wasstraat gegaan en me bolide Micra is weer fresh & clean :)

richardwbb

Noice! Alleen jammer van de regen nu.

Adrenaline

Hoi allemaal. Heb me micra verkocht. Maar in de loop van de jaren koop ik zeker weer een micra weer die dan 5 deurs heeft. Hier mag een slotje op. :mfc:

jop


Adrenaline

#133
Hallo allemaal! Ik ben terug! Na mn Micra 1.3 was ik even weg. Maar ik zei altijd dat ik zou terugkomen met een Micra 5D 1.4 Na lange zoektocht kwam ik eindelijk 1 mooie tegen die ook weinig gelopen heeft. Tegenwoordig is een 5D K11 micra zeldzaam. In dordrecht stond deze vorige week nog te koop. En was ook nog een SE uitvoerig met alles op en eraan kwa centraalslot met AB, Airco. Tellerbak met toerenteller. Dubbele airbags. Tweeters, elektrische ramenen hoedenplank met speakers. Miste alleen wat exrta opties zoals Mistlampen en trekhaak. Maar ik had die al gekocht van een donor Micra die loop of sloop was en liggen klaar in de schuur. Mn Micra is nu bij de garage voor de trekhaak montage en de mistlampen plaats ik zelf met een mooie rustige dag. Daarbij 2 van de tellerbak verlichting deden niet maar gelukkig had ik genoeg van die lampjes meegenomen van de sloperij. Kapotte ledjes eruit en nieuwen erin en is weer helemaal helder :cheer: Heb alleen een slechte MAF sensor, wanneer ik volgas trap houd hij zich in en als ik de pedaal beetje loslaat loopt die weer zoals het hoort. Heb het schoongemaakt en las ook dat dat niet hielp en moest een nieuwe hebben. Die heb ik inmiddels ook al gekocht en komt binnenkort binnen. 1ste mods wat ik ga doen is de filterbak vervangen met de GA16DE filterbak en de ramen blinderen. Foto's daarvan komen nog.

Alvast wat foto's




Adrenaline

Zo. de trekhaak zit erop en is de Micra juist meer handiger geworden. Daarbij had ik ook een ruitenwisserschakelaar van een Primera P11 met wissersnelheid funktie. Die zijn ook P&P en werkt super handig tijdens motregen. Daarbij had ik ook een GA16DE filterbak die ik nog erop ga zetten. Zo zal er meer lucht erin stromen en dus wat meer vermogen.

Foto's