Chiba_kun's E11 Note

Gestart door chiba_kun, 11 augustus 2017, 15:08:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Nog vergeten deze hier te plaatsen...  :o

Sinds april rij ik in een Nissan Note. Het was nog even spannend of het een Prius/Auris zou worden of een Note, maar deze kruiste vervroegd mijn pad en ik moest toehappen, want buitenkansje!

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op een Nissan Note E11 1.6 (HR16DE) Automaat LIFE. Komt van een particulier, uit een nalatenschap. De auto is uit 2007 en had in april 37.250km(!!) gelopen, dus is nog lekker vers. Zelfs na 10 jaar zit er nog een nieuwe auto lucht in.

Geen spannende auto, maar dat hoeft van mij ook niet meer zo. MAAR dat rijdt echt superlekker zeg. Heel erg stil (je hoort de motor nauwelijks) en comfortabel. En heel veel ruimte!

Inmiddels heeft de auto al de nodige liefde ontvangen en ook een grote beurt + APK bij de dealer.

Foto's:




















Hierna zijn er nog nieuwe kentekenplaten, spatlappen, andere (nieuwe) Note velgen (van een facelift/Connect Edition) gemonteerd en begin deze week zijwindschermen.













Momenteel wordt de andere velgenset die ik nog heb liggen (die zaten eronder toen ik de auto kocht) helemaal opgefrist (opnieuw gespoten) en die ga ik dan in de winter gebruiken. De set die er nu onder zit is heel mooi, maar ik zou het zonde vinden als ze straks misschien aangetast worden door de pekel etc.

Voor de rest erg tevreden met de Note. Lekker veel ruimte, ook als we een keer met zijn vieren weggaan. De vliegtuigtafeltjes zijn dan een grappig iets.

Verbruik staat nu op 1 op 16. Lijkt mij erg netjes! Met de Micra K11 haalde ik deze cijfers niet zo vaak.

Wensen? Niet echt veel, maar steeds netter maken dan die nu al is en hopelijk lekker betrouwbaar rondrijden. 

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Arjan

Mooi Marco! :)

Zie ik daar Rens nou aan het poetsen?

chiba_kun

Citaat van: Arjan op 11 augustus 2017, 15:23:12
Mooi Marco! :)

Zie ik daar Rens nou aan het poetsen?

Ja dat was op de NCN Poetsmeeting. ;)

K11-1.4

Zo, dat is een nette kilometerstand! Mooie wagen :) Veel plezier toegewenst!