De Micra van Arjan

Gestart door Arjan, 13 juli 2017, 00:03:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjan

Ik dacht laat ik ook eens een topic openen :)

Het gaat om een Micra 1.3 CVT, met airco, elektrische ramen, en een 5-deurs van april 2000. Ben van plan om wat dingen te gaan veranderen. Heb al met Piet van PW-performance, afgesproken om binnenkort wat laswerkzaamheden te gaan uitvoeren. Ook ga ik binnenkort bij Nik langs van NM-parts, voor een uitlaat op maat. Nik heeft onlangs een RVS uitlaat, met een cut-out geplaatst onder mijn Chevrolet Malibu Wagon V8. Daar ben ik ontzettend blij mee, dus de Micra mag hij ook onderhanden nemen.

Zal de vorderingen van alles hier gaan plaatsen ;)



Riesh

hehe eindelijk een plaatje bij het praatje.

Nik en Piet zijn echte kunstenaars dus dat komt wel goed
Micra Addict

Kwarkieboy

Welkom !

Leuke ideeën voor de Micra !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Arjan

Dank beide!

Hier hoort uiteraard ook een lidmaatschap bij, en zal dit na onze vakantie in orde maken ;)

Dino

Welkom altijd leuk een plaatje bij t praatje!

Arjan

Dank je wel! We zijn nu zelfs met de Micra in de Belgische Ardennen. Sommige stukjes, moet ie er wel even aan trekken ;D

Sorry voor de wat slechte foto, ben nog op zoek naar een andere site ipv Photobucket.




Kwarkieboy

De Micra red het wel !
Wij zijn met een 1.4 naar Italië gegaan. Super tijd gehad met de auto :D

Voor het uploaden van foto's is het heel makkelijk om Tapatalk te downloaden voor je smartphone. Dit werkt heel makkelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

chiba_kun

Arjan, die van jou had toch superweinig kms gereden nog?

Arjan

Ja zal even tapatalk gebruiken, bedankt.

Ja klopt Marco, staat nu op 37.000 km.

Arjan

#9
Gelukt met tapatalk




Kwarkieboy

Super !

Mooi plekje trouwens :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Paapz0r

Ziet er goed uit, toppie
Gang is alles, remmen is angst

Arjan

Bedankt ;)

Ik ga van de week voor mijn uitlaat op pad, zal ik daar nog wat winst qua pk kunnen uithalen? Moet ik misschien nog ergens op letten hoe de uitlaat moet worden, om de meeste winst te behalen? En waar haal ik nog simpel een paar pk meer mee?

Bedankt!

Paapz0r

Citaat van: Arjan op 15 juli 2017, 23:16:04
Bedankt ;)

Ik ga van de week voor mijn uitlaat op pad, zal ik daar nog wat winst qua pk kunnen uithalen? Moet ik misschien nog ergens op letten hoe de uitlaat moet worden, om de meeste winst te behalen? En waar haal ik nog simpel een paar pk meer mee?

Bedankt!
Als je voor je uitlaat aan de gang gaat zou ik ook meteen de inlaat aanpakken
Die combi geeft altijd wel een minimale vermogen winst. Je verbruik kan er wel ietsjes op achteruit gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Milo

Als je winst wilt halen in pk's met je uitlaat, zul je je hele uitlaatlijn moeten aanpakken+het spruitstuk.
Met alleen een demper en een luchtfilter krijg je hooguit een beetje meer koppel.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)