Dyno meeting bij Divalo ! 18 juni

Gestart door Kwarkieboy, 26 april 2017, 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: Jeroen330 op 21 juni 2017, 08:16:29
Het wordt ook eens hoog tijd voor een circuit meeting....

+1!
(JA! Ook in mijn Micra ;D )
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Daar heb ik nog wilde ideeën van in mijn hoofd. Denk dat we dat volgend jaar gaan proberen als de rest van het bestuur daar mee eens is :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Jeroen330

Ik kan dan wel Taxi spelen voor mensen die graag eens een rondje willen meerijden..

Dino

Citaat van: Kwarkieboy op 21 juni 2017, 08:55:53
Daar heb ik nog wilde ideeën van in mijn hoofd. Denk dat we dat volgend jaar gaan proberen als de rest van het bestuur daar mee eens is :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moet je dat nog vragen kwark?

Kwarkieboy

Citaat van: Dino op 21 juni 2017, 10:06:09
Citaat van: Kwarkieboy op 21 juni 2017, 08:55:53
Daar heb ik nog wilde ideeën van in mijn hoofd. Denk dat we dat volgend jaar gaan proberen als de rest van het bestuur daar mee eens is :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moet je dat nog vragen kwark?

Alles in overleg hè :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Tijdens japfest zandvoort was er tracktime (vrijrijden) tijdens japfest assen is dit niet.

Ik ga dit weekend weer rijden op circuit zolder :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Jaaa taxiservice Cooiman! :D
Is je eigen micra tegen die tijd af Jeroen? of leen je die van Q weer? (of kom je met de TT)

thom-micra

Kun je wellicht vragen bij funpark meppen, nieuw en heerlijk circuit!
ga aankomende zomer de nordschleife doen, dus bij die trackday ben ik dan ook zeker aanwezig!



Jeroen330

Citaat van: thieme op 21 juni 2017, 16:42:53
Jaaa taxiservice Cooiman! :D
Is je eigen micra tegen die tijd af Jeroen? of leen je die van Q weer? (of kom je met de TT)

Het is bijna zomervakantie! Dan wordt de garage bij huis omgebouwd en kan Darth hier staan.. dan kan er elke dag een stukje gedaan worden! Eigenlijk is het project nu in een fase waarbij ik alle losse puzzelstukjes samen moet brengen. Heel veel is al gekocht, geverfd of klaargemaakt voor montage dus het bouwproces zal op zichzelf niet veel tijd moeten kosten...

Dus ja! Dan met eigen Circuit Micra

Leo

Citaat van: thom-micra op 21 juni 2017, 18:49:41
Kun je wellicht vragen bij funpark meppen, nieuw en heerlijk circuit!
ga aankomende zomer de nordschleife doen, dus bij die trackday ben ik dan ook zeker aanwezig!

Laat maar weten wanneer je naar de ring gaat want die staat ook op mn lijstje :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: Jeroen330 op 21 juni 2017, 19:16:31
Citaat van: thieme op 21 juni 2017, 16:42:53
Jaaa taxiservice Cooiman! :D
Is je eigen micra tegen die tijd af Jeroen? of leen je die van Q weer? (of kom je met de TT)

Het is bijna zomervakantie! Dan wordt de garage bij huis omgebouwd en kan Darth hier staan.. dan kan er elke dag een stukje gedaan worden! Eigenlijk is het project nu in een fase waarbij ik alle losse puzzelstukjes samen moet brengen. Heel veel is al gekocht, geverfd of klaargemaakt voor montage dus het bouwproces zal op zichzelf niet veel tijd moeten kosten...

Dus ja! Dan met eigen Circuit Micra
Toppie! ben benieuwd

thom-micra

Citaat van: Leo op 21 juni 2017, 19:34:13
Citaat van: thom-micra op 21 juni 2017, 18:49:41
Kun je wellicht vragen bij funpark meppen, nieuw en heerlijk circuit!
ga aankomende zomer de nordschleife doen, dus bij die trackday ben ik dan ook zeker aanwezig!

Laat maar weten wanneer je naar de ring gaat want die staat ook op mn lijstje :)
wij gaan n hele week :P



Bramk11

Is er nog behoefte voor een aantal foto's die ik gemaakt heb tijdens de meeting?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Dino

Citaat van: Bramk11 op 23 juni 2017, 12:25:31
Is er nog behoefte voor een aantal foto's die ik gemaakt heb tijdens de meeting?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Tuurlijk bram!

Paapz0r

Citaat van: Bramk11 op 23 juni 2017, 12:25:31
Is er nog behoefte voor een aantal foto's die ik gemaakt heb tijdens de meeting?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
Zekers!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst