Dyno meeting bij Divalo ! 18 juni

Gestart door Kwarkieboy, 26 april 2017, 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kpostma

komt goed leo, even een vraag, een maat van me wil ook graag mee en ook op de dyno met zijn citroën saxo vts, is dat goed en zoja hoe regelen we het dan? maakt hij het over naar mij en ik betaal aan julie dan 2 x het bedrag voor de dyno ofzo?

Luuukske

Omdat jij Clublid bent betaal jij voor jou dyno 45 euro. Maatje van je betaald 50




kpostma

oja klopt thx, maak ik dat het bedrag voor hem en mij in 1 x over? denk het wel he?

Milo

Ik heb nog wel steeds dat maatje vd sportschool die miss mee wilt, hij laat dit uiterlijk donderdag weten.
Hij wilt dan wel op de dyno, dus zodra ik iets weet maak ik zsm €50 over.
Want als hij niet gaat ben ik er ook niet bij, want ik kan zelf niet rijden helaas.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Als je echt graag wilt kan ik je wel ophalen.
Micra Addict

Riesh

Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 05 juni 2017, 00:44:59
Als je echt graag wilt kan ik je wel ophalen.

Dat is erg aardig van je Riesh, ik laat het op tijd weten :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Heren !
Vergeet jullie betaling niet. Van de meeste mensen hebben we het binnen, super !

Omdat er een man of 15 komt voor de dyno, gaan we een uurtje eerder beginnen met deze meeting.
De planning was 11:00 uur. Dit wordt 10:00 uur !!!
Anders komen we er niet door.
We kunnen ongeveer 2,5 auto in het uur doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

kpostma

zou er iemand even antwoord willen geven ivm het overmaken, want ik moet het zekerweten voor ik geld over maak of ik nou voor mijn maat en mezelf in 1x overboek of dat hij het zelf overmoet boeken op zijn naam. bij voorbaat dank :)

Dino

Citaat van: kpostma op 06 juni 2017, 12:50:41
zou er iemand even antwoord willen geven ivm het overmaken, want ik moet het zekerweten voor ik geld over maak of ik nou voor mijn maat en mezelf in 1x overboek of dat hij het zelf overmoet boeken op zijn naam. bij voorbaat dank :)

Dit kan gewoon samen  O0

Dino

Gebroeders 330 geen zin om te komen??  8)

thom-micra

ik wil ook graag op de dyno, en wil het ook overmaken, maar hoe zit dat als je door iets plots niet kan?



kpostma


Dino

Citaat van: thom-micra op 06 juni 2017, 20:31:12
ik wil ook graag op de dyno, en wil het ook overmaken, maar hoe zit dat als je door iets plots niet kan?

Als je plots niet kan vinden we dat natuurlijk jammer, wel moet je dan een beetje een goeie reden hebben. Niet dat je goudvis dood is ofzo  ::)

jop

komen de gebroeders330 ook met de afstel mogelijkheid?