Zaza's Micra (Nog geen bijnaam, roep maar :P)

Gestart door itsZaza, 24 januari 2017, 22:32:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

itsZaza

Hi ik ben Zaza,

Kort geleden heb ik een Micra gekocht en ben nu al verliefd op de wagen. Wat rijden ze toch heerlijk! En jaa deze is niet zomaar een, dankzij deze wagen ben ik nu hier!. Ik ben echt fan van mijn Micra, deze ga ik ondertussen nog voorzien van een Turbo.



De 1.0 blok is ondertussen vervangen naar een 1.3 16V TwinCam blok. Volgens RDW rijd ik op 0 cc :) . Een spaghetti spruitstuk en een sport luchtfilter (precies onder de luchthapper op de motorkap) zijn aanwezig. De Remus uitlaat eronder klinkt enorm goed!!!

De velgen (16") zijn van een Nissan Note, alleen met een uniek kleurtje! De strips rondom de wielen en de gril en de voorbumper zijn custom made. Uiteraard is er een schroefset eronder, woon in Amsterdam dus een heel laag Micra gaatm niet worden, wie weet misschien airride in de toekomst.

De gene wat ik mis op dit moment is de airco, alleen die past vanwege de spruitstuk niet meer erop. Daarnaast wil ik LED achterlichten aanschaffen(iemand nog wat in de opslag? graag!)



----------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------


Roadrunner

Welkom hier. Enthousiaste Micra fans zijn altijd welkom.
Mooi lijstje aan aanpassingen al. De Note velgen staan 'm ook goed. Da's ook nog wel wat voor de k13..
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

micraSR


itsZaza

Citaat van: Roadrunner op 24 januari 2017, 22:38:40
Welkom hier. Enthousiaste Micra fans zijn altijd welkom.
Mooi lijstje aan aanpassingen al. De Note velgen staan 'm ook goed. Da's ook nog wel wat voor de k13..

Thanks! De velgen vind ik zelf prima, alleen te smal. In de toekomst wil ik deze vervangen door bredere maten.

Paapz0r

Ziet er goed uit, leuke plannetjes ook

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gang is alles, remmen is angst

Dino


Kwarkieboy

Welkom !

Leuke Micra ! Ziet er goed uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

thieme


Milo

Welkom hier, leuk gebakje zo! Ben benieuwd naar je turbo plannen :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

#9
Wow! Coole Micra heb je daar!!

Hoe breed zijn de velgen dan? (hoeveel J?) en wat is de bandenmaat dan? Ze staan op zich echt wel mooi hoor.

itsZaza

#10
Citaat van: chiba_kun op 25 januari 2017, 11:23:53
Wow! Coole Micra heb je daar!!

Hoe breed zijn de velgen dan? (hoeveel J?) en wat is de bandenmaat dan? Ze staan op zich echt wel mooi hoor.
Yo Thanks! Ik ga de exacte maten straks even checken. Hij staat inderdaad wel mooi maar als ik naar de achterkant kijk lijkt het me smal. Ik heb liever achterbanden die beetje eruit steken. Laat de wagen ook veel breder zien.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Roadrunner

Achteras is ook, ik meen, 4cm smaller i.v.m. voor.
Je hebt hem trouwens verlaagd, heb je ook een verstelbare panhard achter? Zeker als je straks wat bredere wielen/banden wil is dat wel een must.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

thom-micra

super toffe micra!
je kan overwegen spoorverbreders te nemen voor de achterkant als je de wielen mooi vind ;)



itsZaza

Citaat van: itsZaza op 25 januari 2017, 15:23:32
Citaat van: chiba_kun op 25 januari 2017, 11:23:53
Wow! Coole Micra heb je daar!!

Hoe breed zijn de velgen dan? (hoeveel J?) en wat is de bandenmaat dan? Ze staan op zich echt wel mooi hoor.
Yo Thanks! Ik ga de exacte maten straks even checken. Hij staat inderdaad wel mooi maar als ik naar de achterkant kijk lijkt het me smal. Ik heb liever achterbanden die beetje eruit steken. Laat de wagen ook veel breder zien.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
Bandenmaat 195/40ZR16 die andere J kon ik niet vinden :)

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk


itsZaza

Citaat van: thom-micra op 25 januari 2017, 17:50:55
super toffe micra!
je kan overwegen spoorverbreders te nemen voor de achterkant als je de wielen mooi vind ;)
Spoorverbreders. Hmm. Moet ik even naar kijken. En idd de wielen vind ik best mooi. Vooral voorin staan ze echt strak.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk