Hoofdmenu

Mona

Gestart door jop, 09 juni 2016, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jop

toen de kou echt begon heeft mona besloten weer te gaan mokken.
affijn gelukkig was guus in de buurt met een 1.3 le mans om wat onderdelen uit te wisselen en te kijken of we het probleem opgelost kregen want hij liep totaal niet goed stationair en bij weinig gas geven ook ontzettend nerveus.

uiteindelijk bleek het gasklephuis het begeven te hebben even met wat rem-reiniger het oude gasklephuis uitgeprobeerd en jahoor 2 min goed lopen daarna weer slecht.

vandaag onderweg naar mouse begon mona steeds meer geluid te maken, er zit een open luchtfilter op maar hij maakte stationair ook sportief geluid.
wat bleek na aankomst bij riesh dat de einddemper afgebroken is.

maarweer opzoek naar een nieuwe einddemper. vind het geluid stiekem wel erg gaaf. ;D

Dino

Jammer maar je hebt nu een goeie micra  O0

jop

ondertussen de auto weer netjes gemaakt voor de verkoop, andere eindemper gescoord en gemonteerd trekhaak eronder uit standaard bandjes etc..

zo staat hij er nu bij en zo wordtie verkocht.



























Milo

Heel mooi zo en echt een prachtig kleurtje dit, mijn favoriete Micra kleur iig.

Succes met de verkoop!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

jop

thnx milo, hij staat er nu inderdaad erg mooi bij.

Herkieeee

Ik vind het wel gaaf zo'n groene, en ook nog eens een vijfdeurs. Ik heb er echter al twee en denk niet dat het hier thuis gewaardeerd wordt als ik er nog eentje bij neem anyway succes met de verkoop, hopelijk komt hij terecht bij iemand die er zuinig op is!

jop

#36
verkocht, rijd nu ergens in Rotterdam vrolijk verder  :mfc:

(buiten de club)