SR Dwarf

Gestart door Dwarfnl, 27 februari 2016, 19:04:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dwarfnl

#90
Citaat van: divalo op 11 februari 2017, 21:48:12
Het doet me erg goed om te zien dat de micra bij de juiste persoon terecht gekomen is en je mag gerust weten dat ik er best wel heel erg mis.

er word goed voor gezorgd echter had ik vanmiddag minder geluk met de Micra en bleek de koppelingskabel te zijn afgebroken dus vervoer er voor geregeld bij de garage neer laten zetten en het morgen laten maken en onder het mom nu we er toch zijn maar gelijk apk regelen. dus hij blijft gewoon rijden en als het goed is rijd hij morgen al weer rond




jop

altijd vervelend zo'n geknapte koppelingskabel. mooi dat het zo snel weer gefixt word.

Dwarfnl

vandaag de micra weer op kunnen halen bij de garage gemaakt en wel met ook weer een jaar APK er bij.



Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Gefeliciteerd met de apk! Ga je m ook nog een keer herkeuren bij 't rdw?

Jeroen330


Dwarfnl

aan gezien de winter weer een heel end voor bij is, heb ik vandaag de zomerbanden er weer onder gezet.



Jeroen330

Mooi.. nu nog wassen!

ReSp4wN

We kunnen ze wel keer naast elkaar zetten zeker  over 1 a 2 maandjes? ^-^

divalo

mocht je geintresseerd zijn ik heb nog een complete SR20VE staan incl koppeling kabelboom en ECU, past direct in jouw Micra.

K11-1.4

Citaat van: divalo op 06 maart 2017, 19:31:23
mocht je geintresseerd zijn ik heb nog een complete SR20VE staan incl koppeling kabelboom en ECU, past direct in jouw Micra.

Volgens mij wel bruut in een Micra :p

Riesh

Ve heb ik volgens mij nog niet in een.k11 gezien
Micra Addict

Dwarfnl

vandaag de nieuwe teller bak die uit Monsters komt in de micra gezet

K11-1.4

Ziet er goed uit! Mooi met die blauwe ledjes

Dwarfnl

Citaat van: K11-1.4 op 04 april 2017, 20:33:54
Ziet er goed uit! Mooi met die blauwe ledjes

Het zijn witte lesjes alleen krijgen ze door de tellerplaat een blauwe gloed kijk maar naar de dag teller die is wel wit