SR Dwarf

Gestart door Dwarfnl, 27 februari 2016, 19:04:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

mooie stoeltjes
Micra Addict

Rubeeew

Netjes :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Milo

Zien er goed uit!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

jop

gave stoeltjes inderdaad!

Milo

Gespot, vanochtend tegen 8u kwam je op het laatste stuk van de snelweg richting Goes.
Jij ging rechtsdoor richting Ring van Goes en ik stond in de uitvoegstrook te wachten xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dwarfnl

dat kan kloppen ik ging naar mijn werk  O0 goed gezien

Bramk11

Erg nette K11 veel plezier van je aanwinst (stiekem wel een beetje jaloers)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk


Dwarfnl

bedankt en ja ik heb er veel plezier van maar het mag van mij al wel weer wat meer
en ik heb dus nog genoeg plannen voor de k11 

Milo

Citaat van: Dwarfnl op 09 september 2016, 10:40:23
bedankt en ja ik heb er veel plezier van maar het mag van mij al wel weer wat meer
en ik heb dus nog genoeg plannen voor de k11 

Kijk en daarom ist volgens mij maar goed dat ik nooit de stappen heb genomen om een 2.0 Micra te nemen/maken.
Want op ten duur wil je alleen maar meer en dan ist nooit meer goed xD
Wil nog wel eens een keertje een ritje maken in jou Micra hoor, gewoon voor het gevoel :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dwarfnl

ik goed dan doen we dat toch tijdens de mcm meeting en wat vermogen betreft ik weet dat ik met een paar nokken die ik heb liggen en dan gaat die naar de 198 pk allen word die niet meer echt gebruiksvriendelijke voor dagelijkse gebruik dus misschien als ik die stap ga doen dan maar in 1 keer goed en er nog scherper nokken in leggen en een ander throttle body zo dat die op de 256 pk uit komt wand dan is het net leuk  ::)

Tyshur

Die van mij heeft ook 54 pk op papier........
(In ieder geval toen hij in '99 de band af rolde)
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km

RubinvdLinde

Veel vermogen went, een auto op zn limiet rijden met een goed onderstel blijft leuk. Zolang het maar voelt alsof je hard gaat  :P

Dwarfnl

aan gezien ik de micra al weer bijna een jaar in mijn bezit heb. En ik vandaag een mooi stand heb bereikt dacht ik het word weer eens tijd voor een foto van de km stand toen ik hem heb gekocht begin vorig jaar stond er zo rond de 150.000 km op de teller.
Dus kan ik wel zeggen met de huidig stand dat ik er veel plezier heb met het rijden in SR.

divalo

Het doet me erg goed om te zien dat de micra bij de juiste persoon terecht gekomen is en je mag gerust weten dat ik er best wel heel erg mis.