[Dienst aangeboden] Draaiwerk

Gestart door thom-micra, 06 februari 2016, 19:11:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom-micra

Sinds de nieuwe draaibank volledig functioneel is, wil ik langzaam beginnen met producten voor mensen te maken.

Ik werk volgens tekening/schets met duidelijke maten.

velen hebben al wel dingen voorbij zien komen wat ik gemaakt heb, maar hier een kleine greep.

Corsa schroefset topschotels met pillowball


Dynamo spanner


Lagers van een demperpoot


Polo schroefpoot achter topschotels met PU


Laat maar horen als je iets in gedachten hebt oid.

Thom



Riesh

Ik heb binnenkort denk ik topschotels nodig voor de cuore. Als het ff kan met taatslager voorzien van kogellager.

En eigenlijk heb ik nog een setje 13 inch velgen waarvan het naafgat uitgedraaid moet worden, maar ik begreep dat je dit niet kunt opspannen ?
Micra Addict

RubinvdLinde

Als je topschotels voor mijn schroefset zou kunnen bedenken zou dat top zijn!



Bij mij blijft er rechts een probleem met verspringen met volledig indraaien. Omdat de centrale pin van de schokbreke schuin staat om een of andere reden. Weet helaas niet welk merk deze scroefset is en welke afmetingen...

Een nieuw aangepast setje fk voorkant zou ook nog een optie kunnen zijn  O0

Ben benieuwd !

thom-micra

Citaat van: Riesh op 06 februari 2016, 19:25:28
Ik heb binnenkort denk ik topschotels nodig voor de cuore. Als het ff kan met taatslager voorzien van kogellager.

En eigenlijk heb ik nog een setje 13 inch velgen waarvan het naafgat uitgedraaid moet worden, maar ik begreep dat je dit niet kunt opspannen ?

dat kan, als je een tekening/schets met de maten hebt ;)
velgen gaan helaas niet lukken, tenzij los hart, maar daar ga ik niet van uit.

Citaat van: RubinvdLinde op 06 februari 2016, 22:07:00
Als je topschotels voor mijn schroefset zou kunnen bedenken zou dat top zijn!

(afbeelding)

Bij mij blijft er rechts een probleem met verspringen met volledig indraaien. Omdat de centrale pin van de schokbreke schuin staat om een of andere reden. Weet helaas niet welk merk deze scroefset is en welke afmetingen...

Een nieuw aangepast setje fk voorkant zou ook nog een optie kunnen zijn  O0

Ben benieuwd !
alles kan geregeld worden. schiet anders even pm voor opties ;)