Micra k11 van Tonny

Gestart door Tonny, 28 maart 2006, 12:48:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tonny

Ik zal me even voorstellen, ben Tonny 24 jaar en kom uit zaandam vlakbij amsterdam, ik  heb net sinds vorige week mijn eerste auto.
Een nissan micra 1.3i L 5d hb, mijn trots al is hij helemaal standaard, ik ben erg enthausiast over de micra fanclubsite cq forum. Ik hoop hier leuke mensen
te leren kennen met dezelfde passie als ik voor de micra en leuke tegemoet gaan, hoop dat er ook micra fans bij mij uit de buurt komen. heb je leuke tips voor mij of wat anders vertel het me in een mail of laat een bericht achter. hier de fotos van mijn auto.

[verwijderd door de beheerder]

Challenge

hey welcome .
En een micra ook al is die helemaal standaard ziet er al helemaal te gek uit. >:D
En veel plezier bij de club :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Doompie

Join the club !

Iedereen hier is zo begonnen .. als je beetje intereseert in de wereld van "verbouwing" dan komt het helemaal goed !!


mandy

coli joey hij is tofff :duim:
nou het zal nu nog gezelliger woorden. ^-^
met nog een lit er bij
kusss :-*

Doompie

bedoel je niet liD ..

dat met een T is ff wat anders..


Tonny

leuke berichten allemaal en hoop dat er nog meer bij komen, groet tonny, ps. kan iemand mij helpen aan leuke lm velgen voor onder mijn micra groet tonny

Challenge

zou je anders effe in het te koop gevraagd gedeelte moeten vragen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

mandy

als je mijn stukje heb gelezen weet je ook dat ik heel erg diclektiesch ben.
en toevallig weet ik dat jij daar toen op heb gereageet dus zeg niet dat je het niet weet.
sorry dat ik zo reageer maar om zulk soort dingen  kan ik echt heel boos woorden en verdritig ik kan er namelijk niks aan doen en als iedereen steeds maar gaat zeggen wat ik voor fouten schrijf kan ik hier beter weg gaan.
en de genen die het ook hebben ook er dat zij er nog al niet wat.[/b[/b]]

tonny welkom nog maals.
je ben een schat.
tot op msn kussssss :-*
groetjes mandy

nismo

Soms vergeet men het wel eens van je dislectie..

maar leuke micra  :duim: veel plezier ermee en we zien je wel op een meeting

Anti autostyle!!

Marije

Leuke micra en apart kleurtje  :duim: Andere velgjes zouden hem inderdaad alweer een stuk minder standaard maken
Aztek 60/180

Michiel

Lekker standaard, zo is bijna iedereen begonnen :)

Heb je nog plannen? of laat je hem zo (behalve velgjes dan)?

MicraMuts

Jep iedereen  ::)

Welkom!  :duim:

Leuke micra!!

Wil je er nog meer mee gaan doen?  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Tonny

allemaal hartstikke bandankt voor jullie leuke beichtjes, ik wil er aantal dingen aan gaan doen, maar de ideeen wil ik opdoen op meetings. zondag bijmaxis ben ik erbij.
groet tonny.