Leesbaarheid forum

Gestart door Johan31, 05 januari 2016, 20:19:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johan31

Ik ben pas nieuw op dit forum gekomen (aanschaf Micra).
Al direct viel me op dat de leesbaarheid o dit forum soms erg lastig is.
Niet doordat geschreven teksten niet deugen, maar omdat het beeld voor 99% wordt gevuld met "onderschriften".
Hele fotoshows met lappen teksten voeren de boventoon en daartussen moet ik de daadwerkelijke tekst vinden, die soms bestaat uit een "ja" of "mooi".

Nu zal de jongere generatie mijn opmerking niet zullen herkennen en waarderen, maar er zijn ook gebruikers van andere leeftijden hier te vinden.

Ik persoonlijk vind het niet prettig lezen en alhoewel ik alle info op een forum vaak boeiend vind, kom ik vaak niet verder dan de koptitel in het onderwerp en haak bij de inhoud al weer snel af.
Jammer.

Leo

Ik kan mij hier niet echt in vinden :(

Zou je een paar links willen plaatsen van onduidelijke topics ?

Wellicht hoeven we ze alleen maar een beetje op te ruimen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Luuukske

Hey johan, je kan volgens mij ook in je instellingen instellen dat je onderschriften niet wilt weergeven. Zelf werk ik met tapatalk, waar ons forum mee is uitgerust. Dit werkt op je telefoon/ tablet en je ziet geen onderschriften




MaStErTuNeR Q

#3
Welkom op het forum.....   ???

Owja en ik weet niet of het je opgevallen is maar je hebt zelf Ook een enorme banner deronder hangen......

Kwarkieboy

Daarom ben ik blij met tapatalk voor de smartphone :D
Alles goed te lezen zonder die banners. Al stoor ik mij er niet aan.
K11 '95
K11 Aztek '00

MartinAir

Ach ja, sommige vinden het leuk om te personaliseren met banners. Maar zoals Luuk(ske) zegt, het is mogelijk om het tonen van banners uit te zetten in de instellingen. Hier zou ik even naar zoeken ;)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Dinky

Via tapatalk zie ik geen enkele banner/afbeelding
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Taxloss

Tapatalk heb je er een inderdaad geen last van.
Ik vind het met de leesbaarheid wel meevallen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Ik denk dat het een kwestie van wennen is... Ik heb er totaal geen problemen mee.

Welkom overigens.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino


Conodihno

Tapatalk gebruiker hier, geen problemen met overmatig banner gebruik :-) Welkom verders.

Joery-Joery

Welkom op het forum Johan.

In het bovenste balkje op het forum zie je de onderstaande regel:

Index Forum Help Zoek Profiel Mijn berichten Kalender Leden Uitloggen

Al je met je muis op profiel gaat staan dan kan je daarna op accountinstellingen klikken.
Nu krijg je een 2e balkje met de volgende regel:

Profielinfo Profiel wijzigen Acties Tinyportal

Als je nu met je muis op profiel wijzigingen gaat staan dan kan je op layout-voorkeuren klikken.
Nu hoef je alleen nog maar de zin "Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen" aan te vinken en rechts onderin je wijziging bevestigen door op verander profiel te klikken.

Mocht je ook de foto's niet meer willen zien die onder de gebruikersnamen staan dan zou je ook nog het vinkje bij "toon geen avatars van anderen" aan kunnen vinken.

Succes en veel leesplezier toegewenst  ;)

Luuukske


Citaat van: Joery-Joery op 06 januari 2016, 02:35:20
Welkom op het forum Johan.

In het bovenste balkje op het forum zie je de onderstaande regel:

Index Forum Help Zoek Profiel Mijn berichten Kalender Leden Uitloggen

Al je met je muis op profiel gaat staan dan kan je daarna op accountinstellingen klikken.
Nu krijg je een 2e balkje met de volgende regel:

Profielinfo Profiel wijzigen Acties Tinyportal

Als je nu met je muis op profiel wijzigingen gaat staan dan kan je op layout-voorkeuren klikken.
Nu hoef je alleen nog maar de zin "Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen" aan te vinken en rechts onderin je wijziging bevestigen door op verander profiel te klikken.

Mocht je ook de foto's niet meer willen zien die onder de gebruikersnamen staan dan zou je ook nog het vinkje bij "toon geen avatars van anderen" aan kunnen vinken.

Succes en veel leesplezier toegewenst  ;)

Dat dus! Thanks joery voor je uitgebreide uitleg




Johan31

Nou, dit is een verademing.

Moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat dit zo simpel is op te lossen, anders had ik de vraag niet hoeven stellen.

Bedankt allen voor de tips en welkom-boodschappen.

Leo

Fijn dat het is opgelost :)

Nu zijn we natuurlijk razend benieuwd naar de micra :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2