Mijn micra k11 1.4 2002 :)

Gestart door K11-1.4, 23 november 2015, 17:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Conodihno

Of het iets uitrekken en een nieuw boogje/haakje creëren.

Joery-Joery


K11-1.4

Word leuk onthaald! Bedankt daarvoor :) Zal morgen proberen foto's te plaatsen :)

glassie

Citaat van: Conodihno op 24 november 2015, 14:16:51
Of het iets uitrekken en een nieuw boogje/haakje creëren.

Heb ik ook zo gedaan, en werkt perfect O0
Glassie

K11-1.4

Ik probeer foto's bij te voegen maar de knoppen werken niet om wat in te voegen :(

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

K11-1.4

Het lukt nu eindelijk, linkje werkt niet. Handmatig invoeren dan maar :p maar hier is ze!



Het onderste deel van de achterbumper gespoten :


En de deurgrepen in kleur gespoten :)
Voor :

Na :

En poging om uit te deuken :
Voor :

Na :


Aardig gelukt al zeg ik het zelf :)

Zal binnenkort foto's posten van de audioinstallatie in de kofferbak en natuurlijk de rest van het werk wat nog komen gaat :)

jasperdut

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

RubinvdLinde

Leuke micra ! weer een zilveren terug haha. Mooie verbeteringen die je er aan hebt gedaan, de onderkant van d voorbumper en dorpels zwart maken is ook zeker de moeite waard O0

Milo

Ziet er toppie uit! En die velgdoppen die je erop hebt zitten, blijven de leukste/mooiste!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

K11-1.4

Bedankt!

Ja je kan er wel wat leuks van maken, zo'n grijze. Ik heb al wat ideeën om met accenten te gaan werken, ik denk met rode stickers.
En die doppen zijn op zich best netjes inderdaad :) Wil daar ook wat mee proberen. Alleen er zijn er 2 toch wel erg beschadigd, daar zoek ik nog andere voor.
Bij Leo is de sportex uitlaat gereserveerd! Even kijken of ik die 20 december op de meeting kan ophalen of dat ie verzonden moet worden als ik niet kan. En hopen dat het niet teveel brulbak wordt, heb de kat en middendemper nog.

Volgende project is de voorbumper aanpakken, die is stuk, lijkt wel alsof ze er ooit in gezaagd hebben.... En elke keer als ik ergens roest tegen kom even behandelen. Wil deze in tegenstelling tot de 2 vorige wagens een lange tijd houden :)

Losroyos

Nette auto, Of de uitlaat herrie maakt is echt per uitlaat verschillend.

De remus onder me Saxo hoorde je niet zolang de middendemper er nog onder zat bijvoorbeeld.

RubinvdLinde

Ik heb zelf ook de sportex (en nog vele op het forum), is een heel beschaafd uitlaatje. Alleen bij zwaar intrappen hoor je hem en hij staat mooi onder een 2nd facelift, goede keuze! O0

Bij mij hoor je hem ondertussen wel goed, maar dat komt meer door de openluhtfilter en lege katalysator ;D

En oja gewoon 20 december komen !

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

K11-1.4

Hoeveel maakt een luchtfilter uit bij deze auto's? Heb gelezen over die almera airbox maar heeft dat zin?