Bedrijfsauto van PW Performance

Gestart door PW-performance, 16 augustus 2015, 22:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

Gisteren een Bedrijfsauto aangeschaft aangezien ik die zakelijk voordelig kan rijden. De eisen waren: 15 jaar of ouder (voordelig in bijtelling) en snel.
Daarom een caddy 1.9 TDI gekocht.
Heeft standaard 90 pk wat al redelijk vlot is maar daar komt wel verandering in.

Plannen motorisch:

Andere turbo, verstuivers, intercooler, uitlaat, Chip op maat. Doel is om richting de 180 pk te gaan.

Uiterlijk:

Dikke wielen, Verlagen, Cupra onderlip.

Interieur:

Kuipstoelen polo, dash van een seat (zwart en zacht model), audio (plek zat), achterbak isoleren en bekleden.


www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

nismo


Anti autostyle!!

Riesh

Micra Addict

Psydan

Tof hoor! Zo'n caddy is echt he tof te maken
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

PW-performance

Vandaag maar eens begonnen om alles wat op te frissen. Helaas is deze echt als werkauto gebruikt... :(

Eerst de stoelen vervangen voor schonere en beter zittende stoelen.





Op de eerste foto zie je ook het luchtfilter en het interieurfilter liggen... :-X Vies.

Vandaag luchtfilter, interieurfilter, brandstoffilter, oliefilter vervangen en nieuwe olie.
Later nog nieuwe versnellingsbak olie en remvloeistof en koelvloeistof.
Ook de distributieriem met spanners en waterpomp staan op de lijst.

Dan kan ie er weer een tijdje tegenaan.. :)

Carrosserie even goed bekeken. Heeft wel wat laswerk. Linker dorpel, Laadvloer een stukje, Veertorens voor, Wielbakken achterin... :D Dat komt wel tussen de bedrijven door.
Dus ook VW wil wel rotten hoor.. ;D
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Toch stiekem nog even wat werk dus.
Wat voor stoelen zijn dit nu?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Nette stoelen zo. En wat onderhoud kan nooit kwaad :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

De stoelen komen uit een polo. type 6n bouwjaar 1996-1999 Wel de kuipstoelen met hoogteverstelling.

Dat laswerk wist ik wel...Daar was de prijs ook op aangepast. Maar dat moet geen probleem zijn  ::)

Met goed onderhoud kan je veel langer met je auto. Helaas zien veel mensen dat niet...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

coos

#11
Citaat van: PW-performance op 18 augustus 2015, 13:14:45
De stoelen komen uit een polo. type 6n bouwjaar 1996-1999 Wel de kuipstoelen met hoogteverstelling.

Dat laswerk wist ik wel...Daar was de prijs ook op aangepast. Maar dat moet geen probleem zijn  ::)

Met goed onderhoud kan je veel langer met je auto. Helaas zien veel mensen dat niet...

Ha mooi, nog iemand die het wel snapt!
Zodoende hebben wij een T4 uit 1999, ook vanwege bijtelling vriendelijke regel! :-)





Alles wat ik zelf kon doen opgeknapt.
Garage de techniek laten doen!
Loopt als een trein zo'n 5 cilinder TDI   ;D

Veel plezier met je Caddy!
Ik heb een Golf 3 gehad, pas toen er 525.000 kilometer op de klok stond weg gedaan! Zelfde motor als jouw caddy denk ik?

Riesh

T4 is idd wel een erg fijn werkpaard, ik heb voor mijn werk 2 jaar in een Tdi blauw gereden, met airco en cruisecontrol. Dat is toch wel erg fijn als je wat langere stukken op weg bent
Micra Addict

PW-performance

Bedrijfsauto is echt makkelijk voor erbij...Ruimte zat en gooi maar achterin... ;D
De bmw is heilig en wordt niet gebruikt om materiaal te vervoeren.. 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2