Jordy's nissan 350Z

Gestart door Jordy2000SRI, 16 augustus 2015, 11:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jordy2000SRI

Hee gasten,
Tijdje geleden maar ik wil toch even een paar plaatjes van mij huidige auto delen: dit is een plaatje van hoe ik hem heb gekocht, na hard poetsen en veel liefde zag hij er weer uit als nieuw. Voorbumper laten sluiten ivm steenslag om het af te maken. Hiervoor heb ik er ook nog een nieuwe voorruit in geplakt, omdat deze ook helemaal onder de steenslag zat.



Nu moest er natuurlijk ge-upgrade worden.
Andere velgen en een uitlaatsysteem waren een must:



Een setje OZ F1 Cup wielen 10.5J achter,8.5J voor.
En een RVS milltech uitlaat systeem, ik heb er alleen geen complete foto van.
Toen moest de auto nog een paar cm verlaagd worden. Dus een setje H&R verlagingsveren gemonteeerd. Toen gelijk even uitlijnen.



Nu Wil ik alleen nog een diffuser voor onder de achterbumper, en dan is de to do list afgevinkt.
Nog een paar plaatjes van het beestje :















Als er weer updates zijn, zal ik wel weer is wat posten.

Grtz jordy.

Haas en co;D

Roadrunner

Welja, alsof het niets :P Dikke bak! 8)

Die velgen staan er echt erg goed onder, zeker met die gezonde hoeveelheid 'dish' achter.

Hoe klinkt dat Milltech systeem t.o.v. het origineel?
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Jeroen330


Leo

Gave 350z jordy.
Als je een 350z verlaagt moet je dan de camber of toe armen niet vervangen door een andere variant ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Het milltech systeem geeft een goede zware roffel, en bij volgas een prachtig geluid.! Zeker een aanrader als je niet van constante herrie houd. Het past ook perfect! Met verlagen moest ik inderdaad mijn spoorstangen achter wisselen voor verstelbare om mijn Camber recht te zetten. Die heb ik bij Biesheuvel gekocht. Het kost wel serieus geld, maar banden zijn duurder :P
Haas en co;D

Milo

Toe maar, dik wagentje zeg!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Dat is ook precies zoals het hoort. Ga zo door :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jordy2000SRI

Haas en co;D

Jordy2000SRI


toch een foto van het uitlaatsysteem gevonden  ;D
Haas en co;D

Riesh

mooi ding geworden Jordy.

Ik heb nog een setje instaplijsten liggen van een 350Z, nieuw in doos. Die mogen voor erg weinig weg mocht je interesse hebben
Micra Addict

Jordy2000SRI

Wat moet ik me voorstellen bij instaplijsten voor een 350Z? Hier zitten namelijk origineel al kunstof lijsten met een Z logo?
Haas en co;D

Riesh

Citaat van: Jordy2000SRI op 16 augustus 2015, 21:59:14
Wat moet ik me voorstellen bij instaplijsten voor een 350Z? Hier zitten namelijk origineel al kunstof lijsten met een Z logo?

Die dus. alleen dan nieuw in doos
Micra Addict

Psydan

Leuk dat je je Z hier nog ff laat zien! Erg tof ding.
Do not underestimate what you will never understand.

PW-performance

Mooie auto hoor. Uitlaat ziet er ook goed uit.  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

chiba_kun