Nou ik zal ook mijn N15 eens showen

Gestart door almera N15, 14 maart 2006, 20:08:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

almera N15

Hallo allemaal ik ben redelijk nieuw hier maar ik wil toch ook mijn auto even laten zien

IK WEET DAT HET GEEN MICRA IS  ;) :D ;D

Nou dit was het dus toen ik hem kocht


Tot ik hem op een dag in de schade reed zag hij er zo uit ik liep al een tijdej rond met het idee om hem een andere kleur te geven en dan helpt zo'n schade altijd mee om de beslissing te nemen.
Ik wist dus eigenlijk nie wat ik wilde het enige wat ik wilde was iets dat niemand nog had (of wat ik dus nog nie had gezien)

Na lang denken en twijffellen kwam ik eindelijk tot het besluit iets met geel te gaan doen en na nog langer twijffellen en stalen bekijken, zelfs bij de leverancier van de lak in hoogeveen, ben ik eindelijk tot het besluit gekomen om hem geel met rode parelmoer te laten spuiten.

en dat ziet er dan zo uit:








heb ook de achterklep vlak laten maken



Ik weet dat het geen micra is maar ja ben hier vanaf nu toch ook zo af en toe actief dus dacht kom laat ik me auto hier ook even neer zetten.

Grtzz JW

Challenge

Ziet er super strak uit meneer de militair :duim:
Zeker wel aardig wat werk in gezeten ???

Challenge
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts

das echt een gaaf kleurtje :duim:, en ik heb hem indd nog niet eerder gezien  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Marije

Gaaf kleurtje, waar heb je hem laten spuiten??
Aztek 60/180

Marije

Dat dacht ik al, dan heb ik hem zaterdag toch in het echt gezien  >:D :duim:
Aztek 60/180

almera N15

Hmmm er zijn nu al mensen die ik nie ken die mijn auto vaker hebben gezien als mij dit jaar

Grtzz JW

Marije

Michiel en ik moesten toevallig zaterdag bij Holman zijn en hebben hem toen gezien  :duim: Maar waarschijnlijk zullen we je wel vaker zien rijden want wij komen ook uit Lelystad >:D
Aztek 60/180

almera N15

Ah en wat voor auto is het dan die jullie hebben dan weet ik ook als ik jullie tegen kom... of lees ik het dan ineens in het gespot topic als ik gespot ben  ;)

Grtzz JW

Marije

Ik heb een rode nissan micra en michiel een zwarte, maar er rijden een heleboel micra's rond in Lelystad. Wij wonen overigens op de Kogge
Aztek 60/180

almera N15

Ow ik woon in Haven dus das geloof ik nie echt dictbij maar er rijden idd wel eel micra's in L'stad

Grtzz JW

nismo

maar even uit interesse, welk deel van defensie zit je, landmacht, luchtmacht ofzo, en wat is de rang?

Anti autostyle!!

almera N15

Ik zit bij de landmacht 42 tankbat en ben Kpl1

Grtzz JW

aztec micra


droogie

hey welkom gavebak apart kleurtje nog verdere plannen  :duim:

almera N15

Mijn verdere plannen zijn de auto weer verlagen, bedrading audio opnieuw aanleggen, en misschien de kofferbak nog onderhanden nemen en "show-waardig" maken.

Grtzz JW