Rubin's K11 1.4 Sport

Gestart door RubinvdLinde, 04 juli 2015, 18:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dino

Die zijn juist zo dik Milo  ::)

Milo

Citaat van: Dino-93 op 20 december 2016, 08:58:44
Die zijn juist zo dik Milo  ::)

Ze zijn (nog steeds) te koop  (A)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

RubinvdLinde

Ondertussen eindelijk een RVS uitlaatsysteem:




Door het gebruik van een Sportkatalysator voor de 2e lamdasone, is dit systeem ook bij de 1.4 te monteren zonder storingen in het motormanagement en kan ik door de APK komen zonder problemen. De kat is bevestigd door middel van schuifflenzen, hierdoor kan ik hem gemakkelijk vervangen voor een rechte pijp bij bijvoorbeeld een trackday of om gewoon lekker te knallen.



Deze week ben ik de micra een uitgebreide tectyl behandeling aan het geven en bezig met een remupgrade. Op naar het voorjaar met meetings etc. O0

Milo

Toe maar, toe maar. Ben benieuwd :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

ziet er goed uit rubin. je hebt een extra lambda aansluiting voor een wideband lambda ?

ik hoop dat dit de oplossing is voor motorstoring en apk :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RubinvdLinde

Citaat van: Leo op 12 januari 2017, 15:28:01
ziet er goed uit rubin. je hebt een extra lambda aansluiting voor een wideband lambda ?

ik hoop dat dit de oplossing is voor motorstoring en apk :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Ik heb 2 extra aansluitingen inderdaad omdat ik niet precies wist hoe ik uit zou komen met m'n lambdasones doordat het uitlaatsysteem meer ruimte in beslag neemt dan origineel. Zo moet ik voor de tweede lambdasone ook een 90 graden hoek spacer gebruiken omdat anders de bedrading klem komt te zitten. Vandaag het gehele systeem gemonteerd, morgen de laatste puntjes op de i:

Foto met alleen het spruitstuk, zal binnenkort foto's uploaden van het gehele systeem:

micraSR


Jeroen330


Dino


Kwarkieboy

Ziet er goed uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Micra Addict

RubinvdLinde








Zo done! Vind het echt vet hoe de einddemper schuin hangt ,in combinatie met de velgen ziet het er echt dik uit  ;D

Jeroen330


Roadrunner

Mooi spul Rubin. En het hangt inderdaad lekker. Erg belangrijk hoe het hangt :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Hangt idd erg gaaf, ben benieuwd hoe het klinkt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)