MFC BBQ & Fotoshoot meeting, zondag 30 augustus 2015

Gestart door Joery-Joery, 21 juni 2015, 04:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Jaa daar is hij dan de BBQ-meet van 2015
Omdat er aan het begin van dit jaar geen officiële MFC meeting was hebben we deze wat grootser opgezet door middel van een fotoshoot, welke mogelijk word gemaakt door enkele van onze eigen MFC leden!

Het beginpunt van de meeting is het parkeerterrein van de Mac Donalds in Veenendaal.
Hier hebben we de gelegenheid om allemaal eerst te verzamelen, bij te praten en een kop koffie te drinken. Zodra iedereen er is gaan de eerste 2 fotografen op pad waarna er in kleine groepen naar de 2 fotoshoot locaties gereden zal worden welke beide in de buurt liggen.
De route is erg mooi en divers en eigenlijk zou dat alleen al de moeite waard zijn om deze route te rijden.

Naast de 2 fotoshootlocaties zal er op het eindpunt waar de BBQ gehouden word de 3e fotograaf klaarstaan om een deel van jouw auto op de gevoelige plaat te leggen waar jij extra trots op bent en graag een foto van zou willen hebben.
Als voorbeeld: bij mij zou dit de audio-installatie in de kofferbak zijn.

De BBQ is op zijn Amerikaans, ofterwel iedereen die op de meeting verschijnt neemt wat mee. Om er een beetje overzicht in te houden wil ik graag dat er ook gemeld word wat je meeneemt  ;)
Voor de kolen en toebehoren zorgt het bestuur, en echt waar deze keer nemen we genoeg mee!

De locaties worden op de meeting bekend gemaakt, met routebeschrijving maar een navigatiesysteem is natuurlijk wel een pré. De totale route is 40km wat misschien veel klinkt maar vergeet niet dat je 2x op een fotoshootlocatie stopt. Mocht je nu echt niet de route willen rijden wat ik met niet kan voorstellen dan kan je uiteraard ook vanaf de MAC naar het eindpunt rijden wat je de helft scheelt of pas op het eindpunt verschijnen.

Ik hoop op een grote opkomst  :mfc:

Aanvang meeting 12:00, zondag 30 augustus.
Nieuweweg Noord 266 3905 LX VEENENDAAL









Joery-Joery

Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jeroen330


Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Conodihno

Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3. Conodihno (Cobb?)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Milo

ZEKER aanwezig! :D

Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3. Conodihno (Cobb?)
4. Milo (en Diana? die probeert die dag vrij te houden) , BBQ pakket van Aldi en doos frikandellen+saus
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Aanwezig !

Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3. Conodihno (Cobb?)
4. Milo (en Diana? die probeert die dag vrij te houden) , BBQ pakket van Aldi en doos frikandellen+saus
5. Kwarkieboy + fotograaf vriendin :D + braadworsten.
6.
7.
8.
9.
10.
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

Even als kleine toevoeging: Diana doet natuurlijk ook fotograferen, dus als ze meegaat hebben we er eentje extra voor als het nodig is :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3. Conodihno  -Cobb !!!!!
4. Milo (en Diana? die probeert die dag vrij te houden) , BBQ pakket van Aldi en doos frikandellen+saus
5. Kwarkieboy + fotograaf vriendin :D + braadworsten.
6. Riesh - hamburgers ?
7.
8.
9.
10.
[/quote]
Micra Addict

Marnik

#8
Lijstje:


1. Joery-Joery,  20 hamburgers en 20 broodjes, Fotoshoot 3: foto van audio in kofferbak.
2. Jeroen330 OVB
3. Conodihno  -Cobb !!!!!
4. Milo (en Diana? die probeert die dag vrij te houden) , BBQ pakket van Aldi en doos frikandellen+saus
5. Kwarkieboy + fotograaf vriendin :D + braadworsten.
6. Riesh - hamburgers ?
7. Marnik, Drinken en bekers
8.
9.
10.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Milo

Citaat van: Leo op 21 juni 2015, 17:46:55
Niet aanwezig ivm urban meeting van JSM :(

Is maar net waar je je prioriteiten legt... :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Conodihno


MaStErTuNeR Q

Lucy what the fak ya doing??? Hier ligt de roots van je tuning gevoelens,,,  kom op!!  Wie backt me up, lets go on the sensitive angle in this one!