MFC BBQ & Fotoshoot meeting, zondag 30 augustus 2015

Gestart door Joery-Joery, 21 juni 2015, 04:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Oh en nog vier... Of drie burgers voor Riesh ;)

Edit zoveel: Heb alleen geen stoel  en tafel... Staan nog op de camping....

nielsk10

ik ben nog even in 2 strijd...
stel ik kom, wat hebben jullie dan nog nodig?  :-\
:mfc:

Joery-Joery


Joery-Joery

@ Niels een klaptafel !

Maar als je dat niet hebt, nog wat sla bijvoorbeeld huzaren of aardappelsla, koekjes doen het ook altijd goed als prebbq hapje ! ;)

Milo

Ohja, stoelen.... Die moet ik ook nog in de Micra zien te proppen
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)


Riesh

damn dat wordt een uurtje extra cardiotraining maandag
Micra Addict

SanderH

Hey iedereen. Ik kom ook samen met mn vriendin. Heb ook plastic mee. Werd mij gevraagd in persoonlijk bericht. Ik neem er ook wat drinken bij mee:)

SanderH

Wij kunner trouwns pas om half 1 kwart voor 1 zijn. Zitten namelijk met de tijd qua rijden moeten 1 uur en 20 min rijden en moeten eerst smorgens nog weg. Is dit heel erg?

Milo

Citaat van: SanderH op 29 augustus 2015, 18:48:28
Wij kunner trouwns pas om half 1 kwart voor 1 zijn. Zitten namelijk met de tijd qua rijden moeten 1 uur en 20 min rijden en moeten eerst smorgens nog weg. Is dit heel erg?

Tuurlijk niet, enige waar je even rekening mee moet houden is dat je dan kijkt/uitvogelt waar we zijn :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Citaat van: Herkieeee op 28 augustus 2015, 21:50:23
Wordt toch nog aardig druk

Nog steeds niemand die langs utrecht rijd?

ik kom langs UTRECHT
Micra Addict

SanderH

Is er een schema dan? Ik ken verder niemand dus heb geen whatsapp of iets van iemand

Patjeeee

Citaat van: Riesh op 29 augustus 2015, 19:15:52
Citaat van: Herkieeee op 28 augustus 2015, 21:50:23
Wordt toch nog aardig druk

Nog steeds niemand die langs utrecht rijd?

ik kom langs UTRECHT
Ik kan ook langs Utrecht gaan. Is 5km en 1 minuut langer had hem al een pm gestuurd hierover. Evt met z'n 3en rijden vanaf daar?  Ik ga vanuit almere namelijk

Kwarkieboy


Citaat van: SanderH op 29 augustus 2015, 19:19:13
Is er een schema dan? Ik ken verder niemand dus heb geen whatsapp of iets van iemand

12 uur bij de mc donalds in Veenedaal.
Daar ff beetje bij kletsen.
Daarna gaan we volgens mij is kleine groepjes aan een klein toer tochtje beginnen. Je gaat dan langs 2 foto locaties. Dan lekker bbq'en.
K11 '95
K11 Aztek '00

SanderH

Dat snap ik maar vertrekken jullie pas als we er zijn. Ik weet verder de fotolocaties of wat niet. En ik weet ook niet hoelang jullie over t koffie drinken doen?