De Nissan Club Nederland zomermeeting 18-19 juli (Utrecht)

Gestart door Leo, 14 juni 2015, 23:08:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Even door gekopieerd van NCN, centrale locatie in utrecht dus wellicht dat hier meer animo voor is om deel te nemen, het kamperen is niet verplicht :)

Het is weer tijd voor de jaarlijkse NCN zomermeeting! Aangezien het de afgelopen jaren zo gezellig was hebben we besloten dat er voor de liefhebber nog een dagje bij te plannen is. We hebben de planning van de zomermeeting dit jaar grotendeels overgelaten aan Mark (Woudam) en Gerjanne, waarvoor hartelijk dank :cheer:! Ze hebben hun hun stinkende best gedaan om een leuk programma naar te zetten en wat ons betreft is dat erg goed gelukt. Het precieze programma zullen wij nog niet geheel bekend maken zodat er wat te gissen valt maar dit is wat je ongeveer kan verwachten.

Wanneer: Weekend van 18 & 19 juli
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Verzamelen: Zaterdag 18 juli Rond lunchtijd (12:00) voor een perfect verzorgde lunch

De dag zal beginnen met een in de puntjes verzorgde lunch. Hierna zal er een rit gereden worden door de fantastische omgeving in en rond de Utrechtse Heuvelrug en over kleine dijkjes richting de Rijn en de Lek. Aan het eind van de rit zal er afgesloten worden met een barbecue op een camping aan de zuidkant van de Utrechtse Heuvelrug. Hier zal de liefhebber ook de mogelijkheid krijgen om zijn tentje op te zetten om er een gezellige avond, nacht en ochtend aan vast te plakken. Zondag in de loop van de ochtend zullen we na een fijn ontbijtje en een bakje koffie allen weer richting huis vertrekken.

De te verwachtte kosten:

Lunch: 10 euro p/p
BBQ: 15 euro p/p
Camping: 12,50-15,00 euro

Inschrijven (met of zonder overnachting):

Hopelijk tot dan!

Groetjes,

Het NCN bestuur

MFC
- xleonl (met overnachting)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

lijkt me heel leuk, wij gaan echter de 17e op vakantie dus kan er niet bij zijn.
Micra Addict

Leo

MFC
- xleonl (met overnachting)
- Woudam (zonder overnachting)
- Zaakgaap ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zaak Gaap

Stond wel op de planning om een kijkje te nemen, maar de bruiloftsvoorbereiding nemen de schaarse uurtjes vrije tijd in beslag  :D maarja tis wel om de hoek, dus wie weet dat ik toch stiekem even langs cruise! 

Leo

Ik zal je een appje sturen als we op de camping zijn :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Joery-Joery

Ik ben er ook bij vanaf de bbq/eindlocatie, iemand moet immers Leo in de gaten houden  ;D

@ KJ als je nu ook mee gaat bbq-en geeft dat dan even op het ncn forum of via Leo door  ;)

Taxloss

Veel plezier voor de mensen die vandaag of morgen die kant op gaan.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Zaak Gaap