Custom polyester- / bodywerk / spuitwerk

Gestart door Jano, 09 augustus 2014, 13:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReSp4wN


thom-micra

is echt carbon/kevlar ook mogelijk?
loop al tijdje met wat plannen in het hoofd, maar heb nog niet veel ervaring met dat soort spul



Jano

Citaat van: thieme op 10 augustus 2014, 21:19:53
Citaat van: Jano op 10 augustus 2014, 12:18:03
Citaat van: thieme op 10 augustus 2014, 01:07:10
Kan je dan ook dingen namaken? zoals de zeldzame mid spoiler? denk dat daar genoeg vraag naar zal zijn :)

Ik kan ook dingen namaken ja. Tot in een zekere hoogte, want niet alles is financieel aantrekkelijk om na te maken ;) Heb je een foto van die mid spoiler?
http://www.micra.org.uk/threads/k11-mid-spoiler.60147/#post-675781


Zou kunnen, ja... zou ik het doen, nee. Zou ik ze maken zouden ze erg duur uitvallen aangezien ik zo op de foto al zie dat ik een drie-delige mal zou moeten maken. Tenzei ik er erg veel van zou kunnen verkopen zou het niet (financieel-) interessant zijn helaas

Jano

Citaat van: thom-micra op 11 augustus 2014, 14:13:51
is echt carbon/kevlar ook mogelijk?
loop al tijdje met wat plannen in het hoofd, maar heb nog niet veel ervaring met dat soort spul

Kevlar nee, word zover ik weet niet toegepast in automotive, iig niet gangbaar. Carbon heb ik nog geen ervaring mee, pricipe is nagenoeg hetzelfde dus ik zou het moeten kunnen maar nog niet aan toegekomen om er mee te beginnen. Staat wel op mn planning, maar zoals ik zeg helaas nog niet aan toeegekomen. Wou er op mn eigen Micra mee gaan experimenteren.

thom-micra

kevlar wordt ook gebruikt in de automotive hoor, denk aan motorkappen, body parts, kuipstoelen.
dan ga ik zelf maar eens wat proberen



thieme

Citaat van: Jano op 12 augustus 2014, 20:17:24
Zou kunnen, ja... zou ik het doen, nee. Zou ik ze maken zouden ze erg duur uitvallen aangezien ik zo op de foto al zie dat ik een drie-delige mal zou moeten maken. Tenzei ik er erg veel van zou kunnen verkopen zou het niet (financieel-) interessant zijn helaas
Duidelijk

Jano

Citaat van: thom-micra op 12 augustus 2014, 20:28:52
kevlar wordt ook gebruikt in de automotive hoor, denk aan motorkappen, body parts, kuipstoelen.
dan ga ik zelf maar eens wat proberen

En zo leren we van elkaar :). Dacht dat alles Carbon en composiet was. Wist niet dat Kevalr daar ook voor gebruikt werd.
Gaaf dat je het gaat proberen. Mocht je vragen hebben/ wilt brainstormen weet je me te vinden :)

Leo

#22
Dag jano ik speel al langer met het idee voor skirts op mn k11.

Mijn verzoek is of je primera p11 gt skirts kunt pasmaken en monteren op een k11.



Edit: ik heb een set march spatlappen uit japan besteld. Deze zijn vlak zoals rally spatlappen.

De skirts ga ik binnenkort ophalen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jano


Beenius

Ik vraag mij af of je ook delen voor een Motor kan maken? een Chopper.

Jano

Ja hoor. Kan bijna alles wel :P Zelf ook mijn eerste motorfiets totaal verbouwd. Zelf eigen kappen voor ontworpen en gemaakt vanuit niets. Volgens mij staat ie zelf sop de achtergrond op een van de voorbeeldfotos in de begin van dit topic ;)

PM me maar even wat je precies wilt ;)

Leo

#26
jano is primera (p11) gt skirts voor mij aan het pasmaken

kreeg gister wat previeuw foto's doorgestuurd :D


Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno


Jano

Ja joh, sta je anders ff met je charmante face op MFC. En bedankt :P

Leo

Citaat van: Jano op 05 oktober 2014, 13:49:18
Ja joh, sta je anders ff met je charmante face op MFC. En bedankt :P

graag gedaan :)

ik kan ze ook ff uploaden met een balkje voor je ogen ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2