Custom polyester- / bodywerk / spuitwerk

Gestart door Jano, 09 augustus 2014, 13:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jano

Ik heb vroeger voor o.a. NCN heel veel polyesterklusjes gedaan en heb zelf een Primera compleet verbouwd. Ik heb weer een klusruimte tot mijn beschikking dus ik kan weer klusjes aannemen. Niets is te gek... alles is te maken!

Met mijn Primera ben ik letterlijk op een kruk gaan zitten en ben ik gaan tekenen hoe ik hem wilde maken, en dat heb ik dan ook helemaal zo gedaan. Een impressie van mijn kunnen....











Mijn Primera...

















Kortom... niets is te gek! (bijna) alles kan!

Pm me maar aangezien ik niet vaak op het forum zit ;)



Milo

#1
Wauw, echt fantastisch gedaan man. Wist niet dat je dit kon.
Eindresultaat van de Primera vind ik 3x niks, niet mijn smaak, maar voor het werk wat erin zit neem ik een diepe buiging!
Vind het erg knap dat je dit kan.

Kan jij toevallig voor een 8" subwoofertje een mooi kistje maken?
Heb al heel lang een 8"-je liggen die ik (eigenlijk Riesh) netjes wil gaan wegwerken in de linkse of rechtste hoek van mn kofferbak.
Maar dat is er nog niet van gekomen, no offence naar Riesh ofc, hij heeft ook zat te doen.
Maar ik zie dat je ook zoiets hebt gemaakt en dan lijkt me wel gaaf.

Ik hoor er wel van :)

EDIT: Beetje onderstaande idee, alleen dan minder groot(/grof), maar wel links of rechts in de hoek vd kofferbak.
Met polyester en voor een 8"-je.

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Die frontlip is gaaf. Helaas gaat dat bij mij niet passen :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jano

Thanx... toen pasgemaakt voor de K11 :)

@ Milo, kwestie van smaak inderdaad, maar wou het ook vooral doen om mijn skills naar de next level te nemen zeg maar ;)  Auto is kort na hij af was verkocht ;)
Wat betreft je kistje, tuurlijk.... kan. K11 toch? Moeten we ff precies afstemmen hoe en wat en dan komt dat helemaal goed ;)

ReSp4wN


Riesh

Ik denk dat als je een mal maakt, dat er wel meer liefhebbers zijn die zo'n kistje in de K11 willen hebben.


Welke regio zit je ook alweer ?
Micra Addict

thieme

Kan je dan ook dingen namaken? zoals de zeldzame mid spoiler? denk dat daar genoeg vraag naar zal zijn :)

Jano

Citaat van: Riesh op 09 augustus 2014, 22:37:06
Ik denk dat als je een mal maakt, dat er wel meer liefhebbers zijn die zo'n kistje in de K11 willen hebben.


Welke regio zit je ook alweer ?

Ja joh :P

Citaat van: Riesh op 09 augustus 2014, 22:37:06
Ik denk dat als je een mal maakt, dat er wel meer liefhebbers zijn die zo'n kistje in de K11 willen hebben.


Welke regio zit je ook alweer ?

Ik ga wel een mal maken van de binnenkant van de kofferklep van beide zijden en dan kan ik wat gemakkelijker kisten in diverse volumes en vormen maken voor beide zijden van de K11.


Citaat van: thieme op 10 augustus 2014, 01:07:10
Kan je dan ook dingen namaken? zoals de zeldzame mid spoiler? denk dat daar genoeg vraag naar zal zijn :)

Ik kan ook dingen namaken ja. Tot in een zekere hoogte, want niet alles is financieel aantrekkelijk om na te maken ;) Heb je een foto van die mid spoiler?

Oja, regio Eindhoven. Zit bij Chris in de schuur ;)

Riesh

Interesse in Polykistje:

- Milo
- Riesh

je hebt er al 2 in bestelling staan :P
Micra Addict

Marnik

Citaat van: Riesh op 10 augustus 2014, 12:40:00
Interesse in Polykistje:

- Milo
- Riesh

je hebt er al 2 in bestelling staan :P
Make it 3 :D

- Milo
- Riesh
- Marnik

Joery-Joery

Haha daar gaat je tijd Jano,  fijn dat je weer je diensten aanbied  O0

Jano

Lol... ik vind het prima. Mensen die echt serieus interesse hebben moeten me maar even aanspreken met wat ze precies willen en dan komt dat voor de bakker. Ben al met Milo bezig voor die van hem  O0

Overigens heb ik mijn diensten samengevat als polyesterwerk, maar mijn kunnen is wel iets veelzijdiger dan polyesterwerk. Alle customwerk is te overleggen en als ik het niet kan weet ik wel iemand die het wel kan  O0

Riesh

Micra Addict

Jano

Ontvangen... zal je wel ff appen  O0

thieme

Citaat van: Jano op 10 augustus 2014, 12:18:03
Citaat van: thieme op 10 augustus 2014, 01:07:10
Kan je dan ook dingen namaken? zoals de zeldzame mid spoiler? denk dat daar genoeg vraag naar zal zijn :)

Ik kan ook dingen namaken ja. Tot in een zekere hoogte, want niet alles is financieel aantrekkelijk om na te maken ;) Heb je een foto van die mid spoiler?
http://www.micra.org.uk/threads/k11-mid-spoiler.60147/#post-675781