Poets Topic

Gestart door Luuukske, 02 juli 2014, 18:10:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luuukske

Is het niet een idee om een categorie / topic te maken voor het poetsen van je auto, how-to's en eventueel aan te schaffen spullen, of spullen die je ergens hebt gevonden die je wilt delen met de mede-clubbers.

Ik heb er veel aan gehad aan de adviezen van meerdere clubleden,
misschien is dit wel leuk om door te voeren op het forum.





Leo

ik zeg doen O0

kunnen het kopje ook Detailing noemen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Luuukske

Citaat van: xleonl op 02 juli 2014, 18:13:17
ik zeg doen O0

kunnen het kopje ook Detailing noemen

zou meer een subtopic worden denk ik:)

- reiniging
- polish
- detailing
- onderhoud




Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Luuukske

Citaat van: Milo op 02 juli 2014, 18:24:26
Is hier niet al (voor een deel) een topic van...?

http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=16545.0

Dat is alles in 1 post zeg maar, beetje overzichtelijk maken.




nismo

Detailing is het compleet van voor naar achter 'poetsen' van een auto, dus alle kiertjes, gaatjes, interieur, exterieur, motorruimte, tankdopje van binnen, etc. Dat is dus de overtreffende trap van een auto poetsen.

Los hiervan, kan altijd handig zijn, zeker als je even wat op wilt zoeken.

Anti autostyle!!

Psydan

Gewoon allemaal sub boards met allemaal verschillende dingen, lijkt mij ook wel wat want ik wil het ook allemaal zelf gaan doen en wil graag leren, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Do not underestimate what you will never understand.

Luuukske

Citaat van: Psydan op 02 juli 2014, 18:35:58
Gewoon allemaal sub boards met allemaal verschillende dingen, lijkt mij ook wel wat want ik wil het ook allemaal zelf gaan doen en wil graag leren, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen.

Dat bedoelde ik dus:) Ben er zelf al mee bezig, maar ben nooit echt helemaal tevreden met het eindresultaat:)
even een tip voor de kijkers thuis: het is erg verslavend:)




Joery-Joery

Ja dat is wel erg leuk allemaal maar wie gaat de How To's maken?

Ik kan het wel maar heb er bij lange na niet de tijd voor, er is ook gewoon te veel stof om te behandelen zeg maar en op zich vind je alleen maar opnieuw het wiel uit want:

http://forum.carclean.nl/forum/handleidingen-tutorials-reviews-en-tests/handleidingen-en-tutorials

Hier staat alles al beschreven  ;)

Luuukske

ik wil best een keer een how-to maken:) als ik dan toch bezig ben met poetsen :)




Joery-Joery

Citaat van: xleonl op 02 juli 2014, 18:13:17
ik zeg doen O0

kunnen het kopje ook Detailing noemen

Mij lijkt het dan handiger om in eerste instantie te doen wat Leo inderdaad zegt.
1 kopje met detaling en daarin kunnen dan alle vragen gesteld worden.

Als het te groot word dan kunnen we altijd nog uitbreiden.

Luuukske

Gewoon een sticky topic met detailing waar de beste tips in komen te staan?

En dan een 2e topic als Vraagbaak ?




Luuukske

Nog geen aandacht van een admin hier gehad denk ik :)




thieme

Citaat van: Joery-Joery op 02 juli 2014, 18:44:34
Ik kan het wel maar heb er bij lange na niet de tijd voor, er is ook gewoon te veel stof om te behandelen zeg maar en op zich vind je alleen maar opnieuw het wiel uit want:

http://forum.carclean.nl/forum/handleidingen-tutorials-reviews-en-tests/handleidingen-en-tutorials

Dit lijkt mij dus ook of poets je een micra nu heel anders dan een Toyota bijv.?
Voor de mensen die het poetsen leuk vinden en vaak doen weten denk ik het meeste wel of kijken wel ergens anders?
Ik vind het generale poetstopic wat we nu hebben voldoende mja dat is mijn mening.

Beenius

Ik stem voor! Zou graag meer willen weten hoe ik mijn 350z EN of course mijn micra kan laten blinken en stralen als een spiegel! :D

Hoewel ik het poets topic gewelidge hulp vind, snap ik wel dat sommige mensen misschien toch behoefte hebben aan sub topicjes.  O0