algemeen poets topic

Gestart door Leo, 20 juni 2014, 18:56:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Gyeon Fabric coat Q2 voor de bescherming, die schijnt heel goed te zijn. Voor wat betreft de reiniging, daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven, maar zoek even op wat autopoetsfora.

Luuukske

Reiniging kan je het beste doen door de softtop in te borstelen met een milde apc. Hierna behandel je heb dmv extractie. Daarna goed laten drogen. En dan pas fabriccoat. Let wel op met dat spul. Het plakt als de nete. Dus rest van de auto afplakken is wel een pré




K11-1.4

Ik heb afgelopen zaterdag wat besteld, staat in onderstaande link.
https://www.carclean.nl/product/303/Convertible_Top_for_Fabric_Kit_30520_102883

Ik zag in een filmpje op youtube een vergelijk met raggtop en de 303 kwam er wel beter uit.
https://www.youtube.com/watch?v=zPntcGKY6mM

Ben benieuwd hoe het gaat worden :)

Luuukske

Dit is hetzelfde product als Fabriccoat van Gyeon. Alleen bevat dit geen sio2 delen. En zal waarschijnlijk zijn werking sneller verliezen. Ben inderdaad ook benieuwd naar het resultaat




Luuukske

Zijn er nog mensen aan de poets hier?




nismo

Jazeker! Maar de sunny staat in de garage met een laag Nanolex erop, dus die is voorlopig niet meer aan de beurt ;)

En de sunny van mn moeder, die ik nu tijdelijk even heb door het vertrek van de micra, heeft geen echte poetsbeurt nodig aangezien daar industriële lak op zit.

Anti autostyle!!

Alexander

Citaat van: Luuukske op 12 oktober 2017, 16:38:16
Zijn er nog mensen aan de poets hier?
Moet nog beginnen maar geen tijd ;(
Mocht je je nog vervelen ;-) mag je de auto wel poetsen ;(

Luuukske



Nou ik mag zelf ook even beginnen




Bramk11

Citaat van: Luuukske op 12 oktober 2017, 16:38:16
Zijn er nog mensen aan de poets hier?
Ben eigenlijk nog beginner met poetsen maar wat ik doe ik was em normaal in de wasbox of thuis, ik droog em met een doek die niet pluist. Daarna ga ik per paneeel beginnen met cleaner en daarna met wax erover. Kleien ben ik nog niet echt bekent mee maar wil dat wel gaan proberen.

Verstuurd vanaf mijn G3121 met Tapatalk