Dandy's nieuwe Paseo GT

Gestart door Dandy, 06 mei 2014, 19:20:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dandy

Zoals sommigen al weten heb ik mijn Micra verkocht.
Hier is hij dan de nieuwe Paseo ;D



Zoals je ziet staat hij nog erg hoog op de poten,hier zal in de loop van tijd nog wat aan gebeuren :D
Verder wil ik nog een sport uitlaat en misschien een sport luchtfilter :)

Conodihno

Nice enne hoog is het nieuwe laag!!!

Riesh

Ziet er goed uit hoor, maar als het goed is staat de jouw al wat lager dan origineel.
De GT was namelijk door de importeur verlaagd (met paarse vogtland veren)

ohw wacht ik zie het al: Dit is een (duitse) import. vandaar geen verlaging.
hij staat er in ieder geval erg netjes bij en met een af fabriek schuifdakje, lekker hoor.
Je zou eens op Team paseo kunnen kijken, met een beetje geluk kan je daar nog wat goodies scoren (heldere koplampen, heldere spatbordknippers, spoilerspul van booster)

btw: sportluchtfilter moet je met een lange aanzuigbuis monteren op deze motor, zorgt voor een merkbaar betere trekkracht vanaf 3500 toeren (of gelijk een 4fte swap)
Micra Addict

Dandy

Citaat van: Riesh op 06 mei 2014, 19:31:54
Ziet er goed uit hoor, maar als het goed is staat de jouw al wat lager dan origineel.
De GT was namelijk door de importeur verlaagd (met paarse vogtland veren)

ohw wacht ik zie het al: Dit is een (duitse) import. vandaar geen verlaging.
hij staat er in ieder geval erg netjes bij en met een af fabriek schuifdakje, lekker hoor.
Je zou eens op Team paseo kunnen kijken, met een beetje geluk kan je daar nog wat goodies scoren (heldere koplampen, heldere spatbordknippers, spoilerspul van booster)

btw: sportluchtfilter moet je met een lange aanzuigbuis monteren op deze motor, zorgt voor een merkbaar betere trekkracht vanaf 3500 toeren (of gelijk een 4fte swap)

Thanks!,hij is inderdaad ingevoerd vooraan het jaar 2000 ergens.
Hij is ook nog erg netjes voor zijn leeftijd op de uitlaat na maar dat hoort er bij.
Heb al proberen te kijken bij Team Paseo maar helaas ligt die site eruit.. en ik kan ook geen andere paseo clubs vinden in Nederland.

Bedankt voor de tip! bedoel je met een 4fte swap een ander blok?

Riesh

oei dan ben ik bang dat team paseo ter ziele is :(

4efte is het blok uit een Toyota Glanza  (Starlet Turbo)
De paseo is onderhuids op veel punten gelijk aan de Starlet, waaronder het hele onderstel en de remmen bijvoorbeeld.
Micra Addict

Leo

mooie Jap, en ik lees al genoeg mogelijk heden om naar eigen smaak te maken O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Ik snap wel enigszins dat je van een micra afstapt voor zoiets als dit :)

chiba_kun


ReSp4wN

Wordt Paseofanclub dan maar hier ;D

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Dandy

leuke reacties haha ;D
Een Glanza blok swap lijkt me een beetje te veel van het goede haha misschien ooit als ik de loterij win  :D
Hier valt inderdaad veel aan te doen om hem naar eigen smaak te krijgen maar ik ga eerst voor de nodige dingen zoals de uitlaat en binnenkort een keer 2 nieuwe banden.
Heb hem vandaag voor het eerst op de brug gezet en ik schrok van de beunhaas praktijken die aan de uitlaat verricht waren haha ben blij dat hij verder goed onderhouden is.

zo zag de uitlaat eruit.
Zoals je kunt zien is er met duktape en een steigerpijp geknutseld


thieme


Dandy


Riesh

zoek anders eens contact met Egbert van www.stylingheaven.nl  /  www.toyoshop.nl 
grote kans dat hij nog wel dingen heeft voor de Seo
Micra Addict

Dandy

Citaat van: Riesh op 06 mei 2014, 21:37:30
zoek anders eens contact met Egbert van www.stylingheaven.nl  /  www.toyoshop.nl 
grote kans dat hij nog wel dingen heeft voor de Seo
Oke zal ik eens doen, bedankt ;)