Topic voor niet micra's

Gestart door Psydan, 05 mei 2014, 16:42:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

Net als op het nissan forum (NCN) die hebben een een "Show hier je niet nissan trots".
Hetzelfde hier maar dan voor niet micra's.

Er zitten veel mensen hier die meerdere auto's hebben of tijdelijk geen micra hebben oid.
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Ik ben voor :)

Heb dit ook al eens eerder aangegeven
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Ik vind dat altijd zo discriminerend en maak er zelf niet echt een probleem van als er een paar niet micra auto's in show your car staan maarja als t niet teveel moeite is kan er wel een subsectie voor komen.

Joery-Joery

Het is geen probleem om een niet-Micra in het show your car gedeelte te plaatsen.

Er zijn gewoon te weinig niet-Micra's om hiervoor een apart gedeelte te maken.
Er staan nu bijvoorbeeld maar 2 topics op de eerste 2 pagina's in het show your car gedeelte.

Wat is dan de meerwaarde van een apart gedeelte?

Psydan

Ik denk dat het meer overzicht zal creeren. Daarnaast zal iemand zich minder snel bezwaard voelen om er een topic in te maken. Ook voor scooters/brommers en motoren ofzo :)
Do not underestimate what you will never understand.

Bianca

Zal hem gelijk ff volspammen dan  :P
Heb nog wel een paar auto's in de aanbieding als niet Nissan.

Conodihno

Ik zou het ook wel netjes/overzichtelijk vinden staan. Show your niet micra ride. En wellicht komen er meer topics in te staan juist omdat er een apart gedeelte is.

Leo

Citaat van: Conodihno op 05 mei 2014, 21:41:09
Ik zou het ook wel netjes/overzichtelijk vinden staan. Show your niet micra ride. En wellicht komen er meer topics in te staan juist omdat er een apart gedeelte is.

en meer topic's is weer meer activiteit op het forum :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Citaat van: xleonl op 05 mei 2014, 21:44:53
Citaat van: Conodihno op 05 mei 2014, 21:41:09
Ik zou het ook wel netjes/overzichtelijk vinden staan. Show your niet micra ride. En wellicht komen er meer topics in te staan juist omdat er een apart gedeelte is.

en meer topic's is weer meer activiteit op het forum :)

Dat dus :-)

In de toekomst nog eens een slowchatkroeg topic om gewoon eens non auto related zaken te bespreken?

Luuukske


Citaat van: Conodihno op 05 mei 2014, 22:41:34
Citaat van: xleonl op 05 mei 2014, 21:44:53
Citaat van: Conodihno op 05 mei 2014, 21:41:09
Ik zou het ook wel netjes/overzichtelijk vinden staan. Show your niet micra ride. En wellicht komen er meer topics in te staan juist omdat er een apart gedeelte is.

en meer topic's is weer meer activiteit op het forum :)

Dat dus :-)

In de toekomst nog eens een slowchatkroeg topic om gewoon eens non auto related zaken te bespreken?

Proost! Ik ben voor




Joery-Joery

Zo te zien is er nu in ieder geval meer animo voor, ik ga wel even overleggen met de rest van het bestuur.

Leo

Citaat van: Joery-Joery op 06 mei 2014, 06:29:25
Zo te zien is er nu in ieder geval meer animo voor, ik ga wel even overleggen met de rest van het bestuur.

O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

Citaat van: Joery-Joery op 06 mei 2014, 06:29:25
Zo te zien is er nu in ieder geval meer animo voor, ik ga wel even overleggen met de rest van het bestuur.
O0 O0

Conodihno

Slowchat slowchat  O0  O0  O0

Taxloss

Slowchat hebben we toch eigenlijk al in kletspraat?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...