K11 super s

Gestart door crash_750, 02 februari 2017, 08:54:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crash_750

Nissan Micra 1.3 Super S
€ 1.100,00
http://link.marktplaats.nl/m1128250349?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
Ik zag deze net op marktplaats.is dit toevallig een bekende van hier?ik heb zelf wel interesse maar t ligt voor mij niet echt om de hoek..

Milo

Niet van een lid hier, althans geen actief lid.
Dan zou hij eerder hier op het forum te koop staan als op Marktplaats.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

crash_750

Ik heb net even gebeld.maar dat bedrijf heeft m via een dealer ingekocht.verder ook geen onderhouds historie,en is bij hun ook nog niet op de brug geweest..ik ga vant weekend toch ff kijken zaterdag of t wat is...

Milo

Citaat van: crash_750 op 02 februari 2017, 12:10:58
Ik heb net even gebeld.maar dat bedrijf heeft m via een dealer ingekocht.verder ook geen onderhouds historie,en is bij hun ook nog niet op de brug geweest..ik ga vant weekend toch ff kijken zaterdag of t wat is...

Voor een lijstje waar op te letten zie hier:

http://www.micrafanclub.nl/index.php/topic,2357.msg30887.html#msg30887
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Hoop geld voor een auto die er op de foto's al slecht uitziet aan de buitenkant
Micra Addict

crash_750

Ik heb al een paar k11's gehad,en weet idd wel een beetje de zwakke plekken.maar kijken kan nooit kwaad ;)

crash_750

Nauw na 2 min was ik alweer op de terugreis :-X dorpels rot.en delen slecht gerepareerd(met kit enzo)bij 1 deur onder de spiegel hetzelfde.onderkand zelf zag er ook slecht uit.en 4 banden met waarschijnlijk presies 1.6mm profiel  :( enigste goede vas de voorfront ;D  dan maar even verder zoeken :zoeken:

Riesh

Hate to say I told you so
Micra Addict

crash_750

Ja ik ging er al een beetje vanuit..maar wou toch ff kijke.t blijft n super s.ook schijven achter.maar veel meer als 4/500,- zou ik er niet voor geven

MaStErTuNeR Q

Succes met het vinden van een super s zonder die mankementen 😂😂

Jeroen330

Goede super s uitvoeringen zijn helaas niet meer te vinden.. ook niet in Duitsland

Leo

die zijn al bijna old timer

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2