Full speed autotron Rosmalen

Gestart door Taxloss, 17 februari 2014, 12:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Full Speed is na enkele jaren afwezigheid weer helemaal terug op de kalender. In het paasweekend van 20/21 april (zondag/maandag) kun je weer ouderwets genieten van de topsfeer in en rondom het Autotron. Dit jaar hebben we ook het Eventron in gebruik naast de Expodome en de vide. En op de buitenterrein is er weer plaats voor vele honderden showauto's
. Full Speed 2014 mag je niet missen. Reken op tal van standhouders, de GR8 Best of Belgium Gallery, audiowedstrijden zoals Propper Droppers en dB Drag, de Meguiar's Show & Shine Contest en nog veel meer!
Als club kun je natuurlijk weer meedoen en met je clubleden het event bezoeken. Hieronder alles clubmogelijkheden en kortingen op een rij gezet. 

CLUB OP DE SHOWPADDOCK

Elke club krijgt een eigen ruimte op de paddock voor een clubpresentatie (met een stand, infokraam, infodisplays etc.) of een gezamenlijke parkeerplaats, samen met de auto's van de clubleden bij elkaar. Deze clubstands/-plaatsen krijgen een gereserveerde plaats op de paddock.

CLUB IN DE EXPODOME OF HET EVENTRON

Tijdens Full Speed is er niet alleen ruimte voor de clubs op de showpaddocks, maar ook in de Expodome, de Vide of het Eventron kunnen bijzondere clubauto's een indoor plaats aanvragen. In dat geval dienen de auto's op beide beursdagen in de hal te blijven. Heeft je club hierin interesse dan kun je dat apartl aangeven.

VOORDELEN VOOR CLUBLEDEN

Jullie clubleden hebben speciale voordelen. Zo is altijd het autoticket (voor een showplaats op de paddock, de clubautoticket) gratis en zijn er speciale kortingen voor bestuurders en/of bijrijders (Clublid-ticket). Deze tarieven gelden alleen als jullie clubleden met de auto bij de clubstand parkeren en men een Clubautoticket achter de voorruit heeft. Parkeert men de auto op de bezoekersparking (dus niet bij de clubstand op de paddock), dan geldt deze korting niet.

CLUB KORTINGEN

Autoticket, gratis in plaats van € 6,-Clubleden krijgen € 3,50 korting op de entreeprijs, mits gekocht in de voorverkoop: € 12,50 voor de bestuurder en € 12,50 voor 1 passagier in plaats van € 16,-.MARKTRAAM EN STROOMMarktktramen kunnen worden besteld via de mail. Je ontvangt dan een factuur en na betaling wordt de kraam besteld. De kosten bedragen € 50,-.Stroom kost k€ 65,- per club. Je dient dan nog wel een haspel van minimaal 50 meter mee te nemen. Heb je stroom aangevraagd, dan houden we rekening met de indeling op de paddock.

CLUB AANMELDEN VOOR 6 APRIL A.S.!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Wie gaan er allemaal ?
Als dit event net zo leuk is als "vroeger" dan is het zeker de moeiet waard om hier als club te gaan staan
Micra Addict

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

rosmalen das voor mij goed te doen

maar op welke dag gaan we als club ?

Lijstje
1. xleonl
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Volgens mij kunnen we als club beide dagen gaan
Micra Addict

Roadrunner

Nou, als iemand me dan even van huis oppikt :D
Lijkt me leuk, rosmalen bevalt altijd erg goed.

Lijstje
1. xleonl
2. Roadrunner
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Kevertje-SYS

Beide dagen aanwezig ivm Propper Droppers.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Luuukske

Dit is een soort van thuiswedstrijdje . Ik ga proberen om er 2e paasdag bij te zijn. Ivm drukte op het werk!




Taxloss

Ik kan ons inderdaad voor beide dagen aanmelden... de ene dag kan het zijn dat er meerdere auto's staan dan de andere dag.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Luuukske

Geprobeerd vrij te vragen

Lijstje
1. xleonl
2. Roadrunner
3. Luuukske (ovb ivm werk)




Taxloss

Gezien de opkomst tot nu toe. Zal ik ons wel of niet opgeven?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

En welke dan gaan we zondag of maandag? Maakt mij niet zo heel veel uit

Lijstje
1. xleonl
2. Roadrunner
3. Luuukske (ovb ivm werk)
4. Bunny
5. Riesh?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

#12
het is pas in april he ;)

citaat : opgeven voor 6 april
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Lijstje
1. xleonl
2. Roadrunner
3. Luuukske (ovb ivm werk)
4. Bunny
5. Riesh !!

Zullen we gewoon op paaszondag gaan ?
Micra Addict